اخبار داغ

در دیدار مدیر عامل سازمان شهرک های صنعتی ایران با استاندار سمنان مطرح شد؛

استان سمنان بعنوان سر ریز صنایع استان‌ تهران است / یکی از بهترین اقدامات در کل کشور ، ایجاد اشتغال است

استان سمنان بعنوان سر ریز صنایع استان‌ تهران است / یکی از بهترین اقدامات در کل کشور ، ایجاد اشتغال است
معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با استاندار سمنان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی رسولیان ، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر دو روزه خود به استان سمنان با سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

تامین آب و برق مورد نیاز شهرکهای صنعتی استان از ملزومات اساسی توسعه استان است

,

 در این دیدار حسن آلبویه  ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز حضور اقای رسولیان در استان ، از تمام شهرکهای صنعتی استان بازدید خواهد شد گفت: عمده ترین توسعه ی مراکز صنعتی ایران در چند شهرک صنعتی کشور است که یکی از آنها شهرک های صنعتی استان سمنان‌ می باشد .

,

 

,

وی افزود: تامین آب و برق مورد نیاز شهرکهای صنعتی استان از ملزومات اساسی توسعه استان است.‌

,

هیچ محدودیتی برای توسعه شهرکهای صنعتی استان سمنان نداریم

,

علی رسولیان ، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان با بیان اینکه  استان سمنان بعنوان سر ریز صنایع استان‌ تهران است و لذا هیچ محدودیتی برای توسعه شهرکهای صنعتی استان سمنان نداریم گفت: باید برای تامین آب مورد نیاز صنایع تولیدی استان سمنان‌ ، فکر اساسی بشود و آمادگی داریم تا برای تامین آب صنایع استان ،  از محل تصفیه پسآب ، مشارکت نماییم.

,

 

,

وی افزود: برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی استان ، آمادگی داریم تا به میزان ۴۰ درصد با امضای تفاهم‌نامه ، مشارکت نماییم.

,

رسولیان با بیان اینکه  باید تلاش نماییم تا از وجود شرکت های دانش بنیان درجهت توسعه و رشد واحدهای صنعتی استان و کشور بهره مند شویم خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است که احیاء ۴۲ درصد از واحدهای تملک شده توسط سرمایه گذاران‌جدید شکل گرفته است و این بدان‌ معناست که ما باید بدنبال سرمایه گذاران جدید در این حوزه باشیم‌.

,

یکی از بهترین اقدامات در کل کشور ،  ایجاد اشتغال است

,

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: در حال حاضر می توان گفت یکی از بهترین اقدامات در کل کشور، ایجاد اشتغال است.

,

 

,

وی افزود:  سه روستای صد درصد بدون بیکار در استان سمنان ، نشانگراین ادعاست که با ارایه برنامه و راهبردی مشخص می توان‌ نسبت به کاهش و ریشه کنی بیکاری اقدام‌ کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه