اخبار داغ

نماینده تبریز تاکید کرد؛

تعامل وکلای مردم با نماینده دولت در آذربایجان شرقی

تعامل وکلای مردم با نماینده دولت در آذربایجان شرقی
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی هدف از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان ب عابدین خرّم استاندار جدید را بررسی راهکارهای پیشرفت و توسعه آذربایجان در دولت جدید عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با تبریزبیدار، در خصوص جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این جلسه مسائل کلان استان مورد بررسی قرار گرفت و هر نماینده مسائل حوزه انتخابی خود را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار،,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راهکارهای همکاری برای پیشرفت و توسعه استان در یک فضای صمیمی و فزاینده از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

,

وی از پیشنهاد نمایندگان برای برگزاری ماهانه این جلسه با استاندار خبر داده و گفت: این پیشنهاد برای این بود که مسائل استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و در مورد آن تصمیم گرفته شود.

,

تاج الدینی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از دلایل تشکیل ماهانه این جلسه به خاطر اینست که نمایندگان هر یک بخشی از مسائل استان را در تهران پیگیری کنند. البته برخی از این مسائل را مدیران استانی باید در خود استان تعقیب کنند و در نهایت جلسه مسئولین اجرایی، نمایندگان و استاندار برگزار شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه