اخبار داغ

بازیکنان جدید، نیامده جدا شدند!

تشدید بحران در ماشین‌سازی

تشدید بحران در ماشین‌سازی
تعدادی از بازیکنان جدید تیم ماشین‌سازی به دنبال وضعیت نامشخص خود در این تیم امروز با حضور در سازمان لیگ قراردادهای داخلی خود با تیم تبریزی را باطل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ماشین‌سازی با بحران محرومیت از نقل‌وانتقالات وارد لیگ آزادگان شده است و در هفته نخست به دلیل این محرومیت نتوانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند و با بازیکنان امید به میدان رفت که شکست سنگینی را هم متحمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نتیجه‌ای که نگرانی‌ها از وضعیت ماشین‌سازی را در همین شروع مسابقات تشدید کرد و حالا بیم آن می‌رود که تیم قدیمی‌تبریزی‌ها با تداوم شرایط بحرانی خود به سرنوشت نود ارومیه دچار شود.

,

اما این پایان کار نیست و در ادامه این وضعیت بلاتکلیفی، امروز تعدادی از بازیکنان غیربومی‌ماشین‌سازی با حضور در سازمان لیگ نسبت به ابطال قراردادهای داخلی خود اقدام و با طرح شکایت خواستار دریافت خسارت در صورت بیرون ماندن از مسابقات شدند.

,

این درحالی است که یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی به دنبال جذب اسپانسر برای پرداخت بدهی‌های خارجی باشگاه است تا از این طریق بتواند پنجره نقل‌وانتقالات را باز کند.

,

اما موردی که باعث واکنش بازیکنان جدید ماشین‌سازی و لبریز شدن کاسه صبر آن‌ها شده، این است که مالک باشگاه ماشین‌سازی به سرپرست تیم اعلام کرده این تیم تا نیم‌فصل با بازیکنان امید ادامه خواهد داد.

,

خبرنگار ورزشی آناج امروز برای پیگیری مشکل پنجره نقل‌وانتقالات ماشین‌سازی با مسئولان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تماس گرفت اما با جواب سربالای رئیس و دبیر این کمیته مواجه شد.

,

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد که وقت مصاحبه ندارد و شیری، دبیر این کمیته نیز مدعی شد نمی‌تواند اطلاعات وضعیت بازیکنان را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد!

,

حالا با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید وضعیت تیم قدیمی‌تبریزی‌ها در ادامه مسابقات لیگ آزادگان چه خواهد شد؟ تیمی‌که با سوءمدیریت در آستانه انحلال قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه