اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت دنا:

امیدواری دانش‌آموزان دنا به بازگشایی مدارس قوت گرفت/ ۹۴ درصد دانش‌آموزان در مقابل کرونا واکسینه شدند

امیدواری دانش‌آموزان دنا به بازگشایی مدارس قوت گرفت/ ۹۴ درصد دانش‌آموزان در مقابل کرونا واکسینه شدند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا با اشاره به رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که اغلب دانش‌آموزان هستند گفت: امید است با واکسیناسیون کامل این افراد در آبان‌ماه مدارس بازگشایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در این شهرستان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: شهرستان دنا همچنان پیشرو در امر واکسیناسیون در کشور و استان است به گونه ای که آمار تزریق نوبت اول به ۸۸ درصد رسیده است و همچنین ۵۷درصد افراد بالای ۱۲ سال نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شایان با اشاره به رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که اغلب دانش‌آموزان هستند گفت: امید است با واکسیناسیون این افراد در آبان ماه مدارس بازگشایی شود، با توجه به اینکه وضعیت آبی در شهرستان دنا داریم و ۹۳،۵ درصد از جمعیت ۳۱۸۸ نفری دانش آموزان واکسینه شده اند و امیدوار هستیم به واسطه رابطه خوبه آموزش و پرورش با شبکه بهداشت بتوانیم نهایتاً تا ۱۵ آبان واکسن نوبت دوم دانش آموزان را تزریق کنیم که مشکلی برای بازگشایی مدارس به وجود نیاید.
,
 
,
وی گفت: در ستاد کرونا شهرستان به دنا مصوب شد مدارسی که دانش آموزان هر کلاس آن تا ۱۵ نفر هستند در آبان‌ماه می‌توانند شروع به کار کنند.
,
 
,
معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا افزود: خوشبختانه اولین شهرستانی هستیم در استان که به بالای ۹۰ درصد تزریق رسیده ایم، در بحث واکسیناسیون دانش آموزان یعنی سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشور را دارد که این رتبه مرهون شهرستان دنا بوده است.
,
 
,
شایان با تاکید بر لزوم واکسیناسیون معلمین و فرهنگیان گفت: بالای از ۹۲ درصد معلمین شهرستان دنا یعنی حدود ۱۰۶۰ نفرواکسینه شده اند که تا قبل از بازگشتیی مدارس باید مابقی معلمین که تعداد آنها کم است نیز واکسینه شوند.
,
 
,
وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم گفت: شروع فصل سرما، تقارن با بازگشایی مدارس و  شیوع آنفولانزای فصلی پرندگان دلایلی است باعث شده تا پیک ششم پیک خطرناکی باشد، خوشبختانه تا این تاریخ بحث واکسیناسیون را به خوبی پیش برده ایم و اولین شهرستانی هستیم که به زودی جشن بالای ۹۰ درصد واکسیناسیون در استان را خواهیم گرفت.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه