اخبار داغ

قهرمانان و ورزشکاران متقاضی دوره های آموزشی در مناطق محروم بورسیه آموزشی می شوند

ناظمی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مشکلات حقوقی از گذشته روبروست/ جبران خسارات تعهدات گریبان ما را گرفته است

ناظمی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مشکلات حقوقی از گذشته روبروست/ جبران خسارات تعهدات گریبان ما را گرفته است
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مشکلات حقوقی و تعهدات مالی از مدیریت های گذشته مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون امروز وارد ایلام شد و مورد استقبال جعفریان رئیس هیات استان و کرانی مسئول امور استان‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بعد از دیدار با جمعی از قهرمانان و ورزشکاران این رشته در استان ایلام ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: سیاست ترویج و تسهیل دسترسی همه علاقمندان به دوره های آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی برای همه هیات‌ها و ورزشکاران در فدراسیون با جدیت دنبال می شود.

,

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: قهرمانان و ورزشکاران متقاضی دوره های آموزشی در مناطق محروم بورسیه آموزشی فدراسیون می شوند تا از این مسیر سهمی در جبران هزینه های آنان و همینطور کمک به هیات های استانی داشته باشیم.

,

ناظمی درباره مشکلات پیش روی مدیریت فدراسیون بیان کرد: تعهدات و نابسامانی های زیاد مالی و مدیریتی خصوصا در بحث امتیاز واردات موتور، وزنه سنگینی بر حرکت این فدراسیون است و زمان زیادی از تیم مدیریتی می گیرد.

,

وی ادامه داد: شکایات متعدد از قراردادها و تعهدات مالی و حقوقی مدیریت های گذشته بار مالی سنگینی را بر دوش ما گذاشته و احکام قضایی ناشی از محکومیت ها برای جبران خسارات این تعهدات گریبان فدراسیون را گرفته است.

,

وی افزود: در همین هفته، بخشی مهمی از درآمدهای فدراسیون بواسطه محکومیت قضایی و بر اساس حکم دادگاه از حساب فدراسیون کسر و به طلبکاران داده شد و این روند در آینده صدمات زیادی به مجموعه  فدراسیون می زند.

,

ناظمی گفت: البته با تدبیر تیم جدید حقوقی فدراسیون و مذاکره با شرکت‌ها و افرادی که به نحوی مطالباتی از فدراسبون دارند، تلاش می‌کنیم از این ناحیه صدمه بیشتری به جریان مدیریتی و مالی فدراسیون و روند حرکتی آن وارد نشود.

,

مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: این استان توانایی و استعدادهای خوبی برای رشته پرطرفدار موتورسواری و اتومبیلرانی بخصوص در بخش آفرود و سرعت دارد و با هیات فعالی که داریم، می توانیم میزبان رویدادهای کشوری باشیم.

,

وی آمادگی اداره کل را برای تخصیص مکانی جهت راه اندازی آکادمی هیات استان با کمک آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه