اخبار داغ

استاندار جدید خراسان رضوی:

تمام دستگاه‌ها سلامت، امنیت و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند

تمام دستگاه‌ها سلامت، امنیت و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند
نظری گفت: باید موضوعات سلامت، امنیت و معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد‌ و تمام دستگاه‌ها باید پای کار این اولویت‌ها را بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یعقوبعلی نظری، استاندار جدید خراسان رضوی ظهر امروز در آیین تجلیل از جهادگران سلامت در قرارگاه شهید سلیمانی(مبارزه با ویرووس کروونا) اظهار کرد: سازندگی اجتماعی در بزنگاه ها و مسئولیت ها اتفاق می افتد همانطور که ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس آب‌دیده شد برای موانع بعدی و آن فرهنگ به لطف خدا همچنان در جامعه ما جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 نظری با اشاره به اینکه در بزنگاه کرونا سازندگی های اجتماعی فراوانی ایجاد شد، تصریح کرد: ما نیز در دوران شیوع کرونا آن را به فرصتی تبدیل کردیم و در این دوران تجربیات بی نظیری به دست آوردیم.

,

وی افزود: اولویت های امروز را مقام معظم رهبری مشخص کرده اند و اولویت کشور را مبارزه با ویروس منحوس کرونا تعیین کردند و با توجه به اینکه سلامت و امنیت دو زیرساخت جامعه است لذا ما همیشه باید به این دو مقوله توجه داشته باشیم.

,

استاندار جدید خراسان رضوی تاکید کرد: سلامت و امنیت مردم فوق‌العاده مهم است و همه باید در جهت تامین سلامت و امنیت قدم بردارند.

,

نظری گفت: با توجه به این موضوعات باید معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد‌ و تمام دستگاه‌ها باید پای کار این اولویت ها را بیایند از این رو ما نیز در مسئولیت جدیدی که به ما محول شده با بهره گرفتن از تجربیاتی که از بزنگاه هایی که پشت سرگذاشته ایم ورود خواهیم کرد.

,

وی ضمن تقدیر و تشکر در مدافعان سلامت افزود: ما در بسیج و سپاه تنها تسهیل کننده و کمک کننده در روند مبارزه با ویروس کرونا بودیم و این مدافعان سلامت و کادر درمان بودند که اقدامات اصلی و مبارزات اصلی را انجام می دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه