اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

تهاجم به رهبری، مقاومت و محاصره اقتصادی توطئه خطرناک دشمن بود/ این منطقه جهنم دشمنان خدا خواهد بود

تهاجم به رهبری، مقاومت و محاصره اقتصادی توطئه خطرناک دشمن بود/  این منطقه جهنم دشمنان خدا خواهد بود
حسین سلامی گفت: تهاجم به رکن اصلی قدرت انقلاب یعنی رهبری و میدان وسیع عمل انقلاب یعنی سرزمین های اسلامی همچنین محاصره اقتصادی ملت ایران و تحریم همه جانبه از دیگر اجزای توطئه خطرناک دشمنان خدا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران بعد از ظهر امروز در همایش فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام ولادت مظهر رحمت واسعه الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام گفت: پیامبر به مؤمنین و رأفت نسبت به آنها حریص بود، او امین وحی الهی بود و سرچشمه الهام، معنا، معرفت، حقیقت، عدالت، محبت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: بسیار خرسند و سپاسگذارم از درگاه الهی به واسطه فیض خداوند متعال برای حضور در جمع مؤمنانه خواهران و برادران گرانقدر در دیار انسان های کریم و شرافتمند استان کرمان، سرزمین زنان و مردان سخت کوش مجاهد، محب اهل بیت علیه السام، صمیمی، صادق، با اخلاص، اهل مهربانی، عطوفت، سرزمین بیش از 6 هزار شهید جاودان با خورشیدی درخشان در آسمان شهادت، یا شهیدی که جاذبه های آسمانی شخصیت او در دوران حیات ظاهری و هم در دوره حیات حقیقی و باطنی او قلب ها را تخسیر می کرد.

شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود
فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و یک مجاهد خستگی ناپذیربود و اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد او را رتبه بندی کنیم او چهل سال بی وقفه جنگید و هر خط مقدمی برای جبهه اسلام ایجاد می شد او آنجا بود؛ پس از دفاع مقدس او استثنایی، بی مثال، بی مانند، جهاد کرد.

,
,
, شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود, شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود,
,


سرلشکر سلامی اظهار کرد: دشت ها، دره ها، ارتفاعات کوچک و بلند در سرزمین های دور و نزدیک خاطره های باشکوه و حماسه های ماندگار از نبرد بی وقفه این مرد افسانه ای تاریخ ایران و اسلام را در صفحات سینه خود به یادگار دارد.

,
,


وی با تاکید بر این که تأثیرات شگفت انگیز شهید سلیمانی در احیا عزت مسلمانان، حفظ حرمت نوامیس مسلمین و مانع شدن بر سیطره کفار و مشرکان بر مسلمانان یک استثنا تاریخی است، بیان کرد: کرمان سرزمین مهد ولادت اوست و این مردم بازماندگان نسل فداکاری هستند که با او در میدان های عزت، شرف، کرامت امت اسلام و ملت عزیز ایران جنگیدند.

,
,


فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: به همین دلیل در هر نقطه ای از کرمان که پا می گذاریم عطر دل انگیز وجود این شخصیت بززگوار عالم اسلام به مشام انسان می رسد و برای کرمان و مردمان این دیار این یک افتخار بی نظیر است.

,
,


سرلشکر سلامی اظهار کرد: هرچه زمان می گذرد حاج قاسم زنده تر تجلی می کند، جایگاه رفیع تری در قلب مؤمنان می یابد،  ستایش برانگیز تر می شود و انسان جایگاه حقیقت او را در مسیر زمان حس می کند.

,
,


وی با بیان این که عظمت جاودانه شهید سلیمانی، رأفت معنوی این شخصیت و شکوه عرفانی او نشان الهی بودن او است، عنوان کرد: اکثر آنهایی که شهید سلیمانی را می ستایند او را ندیده اند شاید داستان های کمی درمورد او شنیده اند اما او را عاشقانه دوست دارند او را در وجودشان متجلی می بینند و این زندگی بر قلب ها و حیات در دل ها تنها برای انسان های الهی میسر است.

,
,


فرمانده کل سپاه پاسدارن با اشاره  به این که اگر دشمن فکر می کند با شهادت انسان های بزرگ، بزرگی تمام می شود، راه مسدود می شود و رهروان در راه می مانند و پرچم ها بر زمین فرو می افتد اشتباه می کند، ادامه داد: این اشتباه از همان صدر و بعثت اولیه اتفاق افتاد چرا که دشمنان خدا اینگونه فکر می کردند که با زدن ضربت شمشیر به امام علی(ع) به امامت خاتمه می دهد؛ اما امیر المومنان همان گونه که در محراب در کعبه متولد شد باز هم در محراب مسجد کوفه دوباره به عنوان حقیقتی بزرگتر متولد شد.

,
,

شهادت انسان های بزرگ در قلب ها بعثت ایجاد می کند
سرلشکر سلامی توضیح داد: عاشورا هم نمونه ای است از اینکه دشمنان خدا می خواهند نور خدا را خاموش کنند اما آیاد فردی می تواند نور عالم تاب شخصیت امام حسین علیه السلام را از فروغ بیاندازد ؛ امام حسین علیه السلام هر روز آسمانی تر، عالم گیر تر قلمرو هستی را تسخیر می کند و این خاصیت شهادت است.

, شهادت انسان های بزرگ در قلب ها بعثت ایجاد می کند, شهادت انسان های بزرگ در قلب ها بعثت ایجاد می کند,
,

وی با تاکید بر این که تا زمانی این معنا و این حقیقت در پیکره امت متجلی است، روح آزادگی،حریت، عزت میان مومنان و مسلمانان جاری است، افزود: این راز و رمز بقا امت اسلام است؛ شهادت آن هم شهادت انسانهای بزرگ، یک امت را به تحرک وا می دارد و در قلب ها بعثت ایجاد می کند.
 
سرلشکر سلامی با تشریح توطئه دشمنان بر علیه ملت ایران گفت: طراحی دشمن برای شکستن ما بسیار خطرناک و جدی بود زیرا همه قدرتهای باطل متحد شده بودند و آرایش قدرتمند سیاسی و اقتصادی و نظامی و رسانه ای و فرهنگی گرفته بودند که این ملت را شکست دهند.
 

,
,
,
,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما چگونه این ملت از میان فتنه ها اینگونه درخشید  دلیلش جز پیوند خوردن امام و امت با منطق اسلام نبود.
 
وی تصریح کرد: دشمنان می دانستند چند عنصر اصیل عامل قدرت ما است؛ محاسباتشان غلط بود اما آرزوهایشان وجود داشت آنها پی برده بودند تا وقتی سرچشمه الهام و قدرت وجود دارد و با نفوذ کلامش ملت ها را به حرکت در می آورد و میدانهای جهاد را از جوانان پر می کند یعنی تا وقتی که امام امت می درخشد و مردم به اذن او علم بر می گیرند و با کلام او شمشیر از نیام می کشند و به میدان می روند و دشمن را تعقیب می کنند چنین ملتی شکست ناپذیر است.
 
حسین سلامی ادامه داد: دلیل تمرکز تمام حملات دشمن به امام مسلمین  از این واقعیت ناشی می شود که دشمن متوجه اثرگذاری عمیق این معنا شده بود این بخشی از جنگ جاری ما بود و هست.

 امتی سعادتمند است که به امام خود نگاه کند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هوشیاری ملت عنوان کرد: مردم هوشمندانه دشمن و دوست را  می شناسند و از تجربیات صدر اسلام استفاده می کنند؛ می دانند هر امتی هنگامی سعادتمند است که به امام خود نگاه کند و راه را بیابد آنگاه گم نمی شود.
 
وی اظهار کرد: دشمن همواره در کمین است اما می دانیم که آنها می شکنند؛ دشمن می داند مادامی که ایران و انقلاب اسلامی نفوذ می کند در سرزمین های دور دست و جبهه ایجاد می کند در هر کجا که دشمنان ایران و اسلام صف می کشند و تا وقتی این نفوذ وجود دارد این قدرت شکست ناپذیر است؛ پس توطئه بعدی بر علیه مقاومت است.
 
سرلشکر سلامی گفت: اینجا نقش برجسته حاج قاسم برجسته می شود توطئه خطرناکشان این بود که این نفوذ و ارتباط ایران اسلامی و دیگر مناطق اسلامی را جدا کنند؛ مسلمانان را متفرق کنند اتصالات را در جسم اسلام بشکنند و بعد از آن روح اسلام و مسلمانان را بشکنند.
 
وی ادامه داد: بنابراین قدرت خود را در لبنان سوریه فلسطین و افغانستان و... به کار گرفتند هنر انقلاب این بود که در تمام این سرزمین ها قدرت آفرید؛ جوانان مسلح و سازماندهی شدند و یک مرد میدان همانند یک نخ تسبیح این دانه ها را به هم متصل کرد تا توطئه ها را در این حلقه محاصره شده ناکام بگذارد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: به فلسطین که نگاه گنیم ملت کاملا محاصره شد و حتی رساندن کمک از زیر زمین سخت است؛ اما آنها می درخشند و قدرت آنها زبانه می کشد و مقامات دشمن افسرده می شوند؛ در افغانستان دشمنان سلاح های پیشرفته خود را منهدم می کنند و آنها بر این عقب نشینی مفتضحانه مرثیه سرایی می کنند.

تهاجم به رهبری، مقامت و محاصره اقتصادی ملت ایران اجزای توطئه ی دشمنان بود
 سرلشکر سلامی با بیان اینکه این منطقه به منطقه ای برای دشمنان خدا تبدیل نخواهد شد؛ اما برای دوستان خدا همانند بهشت است که این طبیعت یک سرزمین اسلامی است، ابراز کرد: در کنار این تهاجم یکی به رکن اصلی قدرت انقلاب یعنی رهبری مقاومت و دیگری به میدان وسیع عمل انقلاب یعنی سرزمین های اسلامی، محاصره اقتصادی ملت ایران و تحریم همه جانبه از دیگر اجزای توطئه خطرناک دشمنان خدا بود.
 
وی افزود: دشمنان فکر می کردند با این سه جهت می توانند ملت ایران را در بازی فینال به شکست و تسلیم وادار و از انقلاب خود پشیمان کنند اما دیدیم باز هم ملت آمد.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در نبردهای بیرونی نیز شهدای زیادی از همه کشورهای اسلامی تقدیم شد که زیباترین شهید مقاومت حاج قاسم از اینجا بود، اظهار کرد: صبر و آگاهی مردم، عزم آنها، دست و پنجه نرم کردن با مشکلات؛ این ها دشمن را شکست و آنها دیگر نقطه ای برای امید ندارد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نه تکفیری ها توانستند به نیابت از آنها کاری کنند و نه محاصره اقتصادی و نه امید بستن به مردم، هیچ کس به فرخوانی های آنها اعتنا نکرد و امروز آنها افسرده اند، آنها دیگر شور ندارند و مبهم و ناتوان هستند و این به دلیل استحکام درونی و قلب های یک ملت بزرگ در کنار ملت های مسلمان است که این چنین دشمن را عقب زده است.

قدرت اسلام هر روز در حال گسترش است
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه قدرت اسلام هر روز در حال گسترش است، عنوان کرد: تهاجم به اصل نظام،حصر اقتصادی، فشار معیشتی، فشار سیاسی، همه این ها می تواند مؤثر باشد.
 
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: دشمن زمانی که کرونا در سرزمین های آنها شیوع پیدا نکرده بود، از شیوع این بیماری در کشور ما شادمان بود و امروز آنها حرفی برای گفتن ندارند چرا که فرهنگ اسلام حاکم است.
 
این مقام مسئول بیان کرد: امروز جنگ ما این است که دشمنان ما را در شرایط کرونا خسته و نا امید کنند؛ اما بسیجیان پایگاه ها را پُر و به مردم خدمت می کنند، هیچ بیماری پشت درب بیمارستان نمی ماند و هیچ کسی از رنج بیماری کرونا در نمی ماند؛ چون مردم همه در میدان هستند و این قاعده اسلام است چرا که مردم در راه خدا انفاق می کنند و ما به برکت اسلام پیروز شدیم و دل های ما را به هم پیوند داد.
 
 فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز کرد: امروز شما فرمانده هان پایگاه ها، خوب میدان جنگ را شناخته اید و هر پایگاه یک نظام کوچک اسلامی در محله خود است و هر کسی که نیازمند است بشتابید.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما ید واحد هستیم، عنوان کرد: کمک به مردم شفا بخش است و گرمای حرارت مردم و دعای آنها، این زیباترین موج شفا برای ما انسان ها است و ما نقاط منفصل از یک جامعه نیستیم مگر می توانیم شاهد باشیم که ما در رفاه و هم وطنان ما و آنهایی که در دین با ما برادر هستند و یا در انسانیت با ما برابر هستند، آسیب ببینند.
 
وی با اشاره به اینکه بسیجی مانند خورشید که بر تن همه می تابد به همه گرما می بخشد، است، اظهار کرد: در این روزها که روزهای تولد رحمت واسعه الهی است با همه باید مهربان باشیم.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جامعه با بسیجیان می ماند، پیش می رود و ما در حال پیشرفت هستیم  تازه آموخته ایم چگونه پیش برویم و مشکلات را حل کنیم؛ بنابراین پایگاه ها مرجع حل مسائل محله هستند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,  امتی سعادتمند است که به امام خود نگاه کند,  امتی سعادتمند است که به امام خود نگاه کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تهاجم به رهبری، مقامت و محاصره اقتصادی ملت ایران اجزای توطئه ی دشمنان بود, تهاجم به رهبری، مقامت و محاصره اقتصادی ملت ایران اجزای توطئه ی دشمنان بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
, قدرت اسلام هر روز در حال گسترش است, قدرت اسلام هر روز در حال گسترش است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه