اخبار داغ

بودجه فرهنگی شورای شهر زنجان بررسی شد

بودجه فرهنگی شورای شهر زنجان بررسی شد
لایحه بودجه فرهنگی شهرداری زنجان علی رغم اینکه توسط شورای پنجم زنجان به تصویب رسیده بود امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر زنجان امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان زنجان اظهار کرد: 7.5 میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کلیات این لایحه در کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان به تصویب رسیده است تصریح کرد: همه سرفصل‌های این لایحه در کمیسیون فرهنگی بررسی شده به تایید و تصویب رسیده است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه لایحه  بودجه فرهنگی در شورای پنجم به تصویب رسیده بود افزود: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی این لایحه به شهرداری زنجان ابلاغ شده است.

,

وی با تاکید براینکه امیدواریم برای بودجه سال آینده رویکرد جدیدی برای بودجه بخش فرهنگی در نظر گرفته شود افزود: امید است که با افزایش بودجه این حوزه در سال آینده برنامه‌های زیادی در بخش‌های فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری زنجان اجرا شود.

,

ساماندهی دکل‌های مخابراتی در املاک و منازل شخصی

, ساماندهی دکل‌های مخابراتی در املاک و منازل شخصی,

در این جلسه ساماندهی نصب دکل‌های مخابراتی شهری مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مطرح شد که تاکنون هیچ آیین نامه‌ای برای نصب دکل‌های شهری وجود نداشت.

,

طبق این لایحه موارد زیست محیطی از ملزومات مهم در نصب دکل‌های مخابراتی است و همچنین نحوه نصب این دکل‌ها در اماکن خصوصی در بندهای لایحه ذکر شده است.

,

همچنین ساماندهی دکل‌های مخابراتی موجود در سطح زنجان از تاکیدات اعضای شورای شهر زنجان بود و نصب برخی از دکل‌ها در نزدیکی مناطق مسکونی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

,

تقسیط عوارضی برای صدور شناسنامه ساختمانی

, تقسیط عوارضی برای صدور شناسنامه ساختمانی,

تقسیط عوارضی برای صدور شناسنامه ساختمانی از مصوباتی بود که توسط شورای شهر زنجان به تصویب رسید و این لایحه از سویی به منظور تسهیلگری و رونق ساخت و ساز مطرح شد که براساس این لایحه 50 درصد عوارضی شهرداری به صورت یکجا پرداخت می‌شود و 50 درصد باقی مانده نیز به صورت 6 قسط از سازندگان دریافت می‌شود و کمیسیون عمرانی شورای شهر نیز این لایحه را تایید کرده است.

,

احمدی معاون امور مالی شهرداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای 3535 شهدای استان زنجان، دیدار با خانواده شهدا را برای ادارات مختلف استان تکلیف کرده است افزود: شهرداری نیز برحسب وظیفه اجرای این برنامه را در برنامه‌های خود دارد.

,

وی با تاکید براینکه شهرداری زنجان سالانه به صورت مستمر برنامه دیدار با خانواده شهدا را در برنامه‌ خود دارد بیان داشت: در مجموع 700 میلیون ریال اعتبار به منظور دیدار با خانواده شهدا در نطر گرفته شده است.

,

احمدی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تکلیف ما مسئولان است چرا شهدا و جانبازان حق زیادی بر گردن ما دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه