اخبار داغ

هر خطایی را باید مدیریت و از تکرار آن جلوگیری کرد

سروی: فدراسیون جهانی میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندو را به ایران داد/ مسابقات عالی نبود اما من راضی بودم

سروی: فدراسیون جهانی میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندو را به ایران داد/ مسابقات عالی نبود اما من راضی بودم
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی مسابقات تفکیک شده تکواندوی بانوان به ایران داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو درباره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اظهار داشت: بعد از مدت ها و دوری از مسابقات، هم ورزشکاران و هم مربیان و مسئولین اجرایی شروع بسیار خوبی را داشتند. در این شرایط کشورهای مختلفی را دعوت کردیم و این بسیار ارزشمند است. در رویداد جام فجر که در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد، میزبان کشورهای اردن، افغانستان، پاکستان، روسیه و هند و در هشت وزن بودیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به نتایج کسب شده توسط فینالیست ها ادامه داد: در مسابقات آزاد آسیا فینالیست غیرایرانی هم داشتیم. ورزشکاران ما در سال های اخیر به دلیل نداشتن سالن با آمادگی کامل تمرینات خود را دنبال و با عشق و علاقه در این رویداد آماده شدند. با توجه به استقبال شرکت کنندگان و آزاد بودن مسابقات در هر زمین تعداد زیادی بازی برگزار شد و برنامه فشرده ای را داشتیم. میهمانان هم باید از سد ورزشکاران ملی عبور می کردند. ما در سطح لیگ، کشوری و از استان های مختلف نماینده داشتیم. شرایط مسابقات در حد عالی نبود ولی من بسیار راضی بودم.
,
 
,
سروی از قطع شدن نرم افزار در حین بازی ناهید کیانی خاطرنشان کرد: هر خطایی را باید مدیریت و از تکرار آن جلوگیری کرد. من در مسابقات جهانی هم شاهد این موضوع بودم که سیستم دچار اختلال و حتی مسابقات تعطیل شد. در یک مسابقه باید به سمت و سویی رفته که این اشکالات به حداقل برسد. این نواقص مختص کشور ما نیست و در سایر کشورها و رویدادها هم رخ می دهد. 
,
 
,
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان از برگزاری مسابقات تفکیک شده گفت: برای اولین بار فدراسیون جهانی در نظر دارد تا بخش مسابقات بانوان و آقایان را تفکیک نماید. در این راستا یک کار آزمایشی را به عربستان و در شهر ریاض واگذار کرده است. این مسابقات در سطح بسیار بالا و فقط برای بانوان برگزار می شود. رییس فدراسیون جهانی همچنین این نوید را به کشور داده که با توجه به دریافت گزارشات و سطح فنی خوب ما، دومین میزبانی را به ایران خواهد داد. امیدوارم این فرصت برای ما مهیا شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه