اخبار داغ

مربیان تراکتور و گل‌گهر چه گفتند؟

کریمی: پرشورها آماده حضور در ورزشگاه هستند/ سرآسیایی: تیمی بر مبنای نیازهای تاکتیتی بستیم

کریمی: پرشورها آماده حضور در ورزشگاه هستند/ سرآسیایی: تیمی بر مبنای نیازهای تاکتیتی بستیم
سرمربی تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهار داشت: گل گهر تیم خوب و قابل احترامی بوده و از طرفی آقای امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی، هدایت این تیم را برعهده دارد. معتقدم امسال نیز تیم آقای قلعه‌نویی، همچون سال‌های گذشته، تیم قوی و منسجمی باشد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص رابطه‌اش با سرمربی تیم گل گهر، افزود: امیرخان مربی دوست داشتنی است و فکر کنم من و آقای قلعه‌نویی جزء با سابقه‌ترین مربیان حال حاضر لیگ برتر باشیم. ایشان در تیم ملی نیز شاگرد من بود و انسان وارسته و مربی فهیمی است و دوستی ما چنان عمیق بوده که نتایج بازی‌ها نمی‌تواند روی آن تأثیر گذارد. امیدوارم مردم از روند بازی فردا لذت ببرند.
,
کریمی بیان کرد: تقریباً همان بازیکنانی که مقابل النصر بازی کردند، فردا حضور خواهند داشت؛ البته بازیکنان خط حمله‌مان هم از بند مصدومیت رها شده‌اند.
,
وی با اشاره به حضور تعدادی از بازیکنان سابق تراکتور در گل گهر، گفت: فوتبال حرفه‌ای بوده و دو بازیکن سابق تراکتور که راهی گل گهر شده‌اند، جزء بهترین بازیکنان حال حاضر کشور هستند که برای ما عالی کار کردند و امیدوارم برای گل گهر هم خوب کار کنند.
,
سرمربی تراکتور با تأکید بر اینکه تراکتور اصلاً ضعیف نشده است، توضیح داد: فوتبال ما را خواهید دید. رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی را هدف‌گذاری کرده‌ایم. تعدادی از بازیکنان از جمع ما جدا شدند؛ اما جوانان مستعد و قابل احترامی به جمع ما اضافه شدند که اکثر آن‌ها در تیم ملی امید هم حضور دارند.
,
وی خاطرنشان کرد: تیم خوبی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان ساخته‌ایم. ما به جای بازیکنانی که نیستند، از نفرات جایگزین استفاده می‌کنیم. دنبال بهانه نیستیم و تحت هر شرایطی ذره‌ای از هدفمان که کسب سهمیه بوده، عقب نشینی نمی‌کنیم.
,
کریمی در خصوص عدم امکان حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، توضیح داد: ستاد مقابله با کرونا در خصوص حضور یا عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌کند. ما به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران و آسیا که هوادارانش در سطح جهانی زبان‌زد هستند، راضی نیستیم به‌خاطر حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، عده‌ای از هموطنان جانشان را از دست دهند. اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز حضور هواداران را صادر کند، پرشورها آماده پر کردن ورزشگاه‌ها هستند.
,
وی با تأکید بر اینکه تراکتور تمامی بدهی‌هایش را پرداخت کرده است، گفت: تمامی کارها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی انجام شده و صرفاً کندی روند اداری کارها در آمریکای جنوبی، منجر به بسته مانده پنجره شده است. امکان باز شدن پنجره تا فردا وجود دارد و به همین دلیل بازیکنان جدید را هم همراه خودمان به سیرجان آورده‌ایم.
,
 
,
سرآسیایی: بازیکنان خوبی خریدیم
,
 
,
مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک می‌گویم. واقعاً برای این فضا دلتنگ بودیم و برای شروع لیگ برتر لحظه شماری می‌کردیم تا شور و هیجان را به منازل مردم ببریم. برای تمرینات پیش‌فصل برنامه‌های خوبی داشتیم و باید اول کار از باشگاه خوب گل‌گهر، مدیریت و هیئت مدیره آن تشکر کنم که کمک کردند برنامه‌های‌ ما پیش برود. تمرینات و اردوهای خوبی را براساس تحلیلی از دو فصل گذشته گل‌گهر پشت سر گذاشتیم. 
,
وی افزود: از بازیکنان گل‌گهر تشکر می‌کنیم که برنامه‌ریزی فشرده و مدرن را تحمل کردند. فکر کنم بیشترین روز را در پیش فصل داشته باشیم و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند و قطعاً به کیفیت آنها در طول فصل کمک خواهد کرد. بازیکنان خوبی از فصول گذشته داشتیم و بر مبنای نیاز تاکتیکی امیر قلعه‌نویی و تیم فنی بازیکنان خوبی اضافه شدند. این بازیکنان با تحلیل و کارشناسی آمدند و برخلاف صحبت‌های مطرح شده، با رقم‌های معقول جذب شدند. تیم خوبی از لحاظ فنی و تاکتیکی بسته شده است و آمادگی کامل برای یک فصل داریم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه