اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با رئیس فدراسیون کُشتی خبر داد؛

آمادگی آموزش و پرورش برای «استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کُشتی»

آمادگی آموزش و پرورش برای «استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کُشتی»
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و همچنین طبق تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی، آمادگی خود را برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ، اعلام می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی؛ در جلسه ای که با حضور «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی، برگزار شد، از آمادگی وزارت آموزش و پرورش،  برای استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی نروژ بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب و  همچنین بند 3  تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون کشتی خبر داد و اظهار کرد: باید قدردان تلاش های صادقانه فدراسیون کشتی باشیم و همگی به آن افتخار کنیم زیرا با وجود شرایط کرونایی و اعمال محدودیت ها، جوانان ما، بی نظیرترین و پرافتخارترین دوران کشتی را رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: نیت خالص و تلاش های مضاعف فدراسیون کشتی موجب کسب نتایج درخشان و  موفقیت های کم نظیر کشتی گیران در مسابقات جهانی اسلو شد.
,
 
,
کاظمی با تحسین نگرش علیرضا دبیر، مبنی بر«عبور هر گونه موفقیت در ورزش کشتی از مسیرآموزش و پرورش» تصریح کرد: با تمام توان هرگونه همکاری را با فدراسیون کشتی خواهیم داشت زیرا ورزش کشتی، برخاسته از تمدن کهن ایرانی است و ریشه در فرهنگ و تاریخ و سبک زندگی ما دارد.
,
 
,
سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما در حوزه تربیت بدنی سرمایه گذاری هایی کرده ایم و در این راستا سالن های ورزشی، تجهیزات ورزشی و سایر امکانات را جهت استفاده دانش آموزان، در اختیار مدارس قرار داده ایم.
,
 
,
وی افزود: از هرگونه حمایت و پشتیبانی از ورزش کشتی دریغ نمی کنیم و امروز در راستای توصیه های مؤکد رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کشتی، مبنی بر استخدام افراد مذکور و در چارچوب تفاهم نامه فدراسیون کشتی، زمینه استخدام مدال آوران مسابقات جهانی کشتی را فراهم کردیم و با اشتیاق این قهرمانان را می پذیریم.
,
 
,
کاظمی خاطرنشان کرد: فضای تعلیم و تربیت بهترین مکان برای تربیت قهرمانان نسل آینده است؛ بنابراین با افتخار در خدمت کشتی گیران هستیم.
,
 
,
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کُشتی نیز در این دیدار تأکید کرد: هرگونه موفقیت در ورزش کُشتی از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: در دوره کرونایی، اولین رشته ای که راه اندازی شد، ورزش کُشتی بودکه علیرغم عدم همکاری نهادهای مربوطه، این ورزش را راه اندازی و نتایج درخشانی را در مسابقات جهانی کسب کردیم.
,
 
,
وی افزود: بی نهایت از همکاری های آموزش و پرورش با فدراسیون کُشتی سپاسگزارم  و تقاضا دارم که تمامی مفاد تفاهم نامه فدراسیون کشتی با آموزش و پرورش، اجرایی شود.
,
 
,
دبیر تصریح کرد: کُشتی، ورزش اول کشور است و  بیش از ۶۰درصد از مدال های کسب شده در المپیک متعلق به این رشته ورزشی است.
,
 
,
رئیس فدراسیون کُشتی خاطرنشان کرد: کُشتی ریشه در ملیت و مذهب ما دارد؛ اگر قرار است در ورزش کشتی اتفاق مهمی بیفتد و موفقیتی  حاصل شود، این دستاورد از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.
,
 
,
دبیر اظهار کرد: آموزش و پرورش برای ورزش کُشتی یک گنج است و اگر همکری ها ادامه یابد می توانیم با فاصله زیاد قهرمان جهان شویم.
,
 
,
دبیر همچنین در مورد یکی از دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: طبق توافقات مقرر شد تا مسابقات کشتی قهرمانی کشور نوجوانان با همکاری فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش به صورت مشترک اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه امسال برگزار شود.
,
 
,
وی ادامه داد: حدود 2 سال پیش تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش به امضاء رساندیم که یکی از مفاد مهم آن استخدام کشتی گیران بود که امیدوارم این مورد نیز به زودی اجرایی شود.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا آموزش پرورش می تواند کمک بسیار زیادی برای بالا بردن جمعیت آماری کشتی در کشور کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه