اخبار داغ

یادداشت؛

پاسخ پیامد حضور با حضور

پاسخ پیامد حضور با حضور
بی شک بهترین پاسخ برای حضور گسترده مردم در انتخابات سال جاری را می‌توان حضور رئیس جمهور در جوامع مختلف شهری و روستایی در کشور عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ انتخابات ریاست جمهوری خردادماه سال جاری را نمی توان به فراموشی سپرد، از فرآیند برگزاری مناظره ها و اعلام برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری گرفته تا رای گیری و حضور موثر مردم در صحنه انتخابات و انتخاب رییس جمهوری مردم پایه را یک دموکراسی پایدار مردم پایه می توان نامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نقش مردم در انتخابات از جهات مختلفی می توان مورد بررسی قرار داد  اما نقش موثرتر را می توان پاسخ مثبت شخص رئیس جمهور منتخب به این پیامد حضور مردمی عنوان کرد.

,

حضور منسجم و برنامه ریزی شده رئیس جمهور از ابتدای آغاز دولت قوی مردمی در استان های محروم کشور آن هم در روزهایی که هیچکس فکرش را نمی کرد چنین اقدامی صورت گیرد باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای مردم شد.

,

قطعا به دست گرفتن زمام دولتی که با سوء مدیریت مدیران قبلی به یک ویرانه تبدیل شده است و آغاز آواربرداری از مخروبه هایی که دولت قبل در بخش های مختلفی همچون اقتصادی و معیشتی برای مردم نمودار فلاکتی را ترسیم کرده است کار هر کسی نخواهد بود.

,

دست و پنجه نرم کردن با آلام مردم آن هم با حضور میدانی و بازدید از نقاط مختلف استان های محروم و حضور در جوامع مختلف شهری و روستایی باعث گردید مردم ایران اسلامی نسبت به انتخابات برگزار شده پیام رضایت بخش بیشتری را در جامعه منتشر کنند چرا که رای اعتمادشان به آیت الله سید ابراهیم رئیسی بی پاسخ نماند.

,

رئیس جمهور کشور با هوشیاری و تصمیمی صحیح در ابتدای آغاز دولت کریمه  با حضور در جمع مردم خوزستان علاوه بر پیگیری مشکلات کشور یک پیام مهم دیگری را برای مردم ایران و حتی جهانیان مخابره کردند و آن پیام حفظ وحدت قبایل و طوائف کشور با هر نژاد و قومیتی بود.

,

حضور در جمع عرب نشینان کشور و سپس عزیمت به استانی محروم در شرق کشور با گویش و لهجه متفاوت نسبت به استان های دیگر را می توان ارج نهادن به فرهنگ عمومی مردم عنوان کرد.

,

تحول سازی در سفرها و ریشه یابی مشکلات عدیده کشور تا سطح محله ها نوید بخش جریان یافتن امید به فعالیت در جامعه بوده است.

,

بررسی موانع پیش روی صنایع تولیدی و کارخانجات و همچنین توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم محور با وجود پتانسیل های هر استان یکی دیگر از نقاط قوت دولت کنونی به شمار می رود.

,

علی ایحال تفاوت حضور مردمی دو رئیس جمهور قبلی و کنونی در بین جوامع ایرانی را مردم به خوبی درک کرده اند  و امروز بر هر ایرانی قابل لمس است که نیروی محرکه کاری کدام یک از رئسای جمهور در سال های اخیر تا کنون با دلسوزی مردمی و تلاش بیشتر برای  پیشرفت کشور و ملت همراه بوده است.

,

 

,

محمدامین عالی‌پور احمدی؛ فعال حوزه رسانه و مطبوعات

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه