اخبار داغ

همزمان با هفته وحدت؛

نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین تشیع و تسنن خراسان جنوبی برگزار شد

نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین تشیع و تسنن خراسان جنوبی برگزار شد
همزمان با آغاز هفته وحدت نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین تشیع و تسنن خراسان جنوبی در شهرستان درمیان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل خاورستان،مشاور سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی  و انتظامی استان برگزار شد،گفت: امروز ، مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام ، وحدت و همدلی است و دولت‌های اسلامی و مسلمانان با حفظ وحدت می‌توانند نام اسلام را در جهان سرافراز نگه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, مشاور سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی  و انتظامی استان برگزار شد،گفت: امروز ، مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام ، وحدت و همدلی است و دولت‌های اسلامی و مسلمانان با حفظ وحدت می‌توانند نام اسلام را در جهان سرافراز نگه دارند.,

حجت‌الاسلام حسینی افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) هر فرصتی را از دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی گرفته است و هفته وحدت ، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای گرامیداشت یاد پیشگامان اتحاد اسلامی از جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جوامع اسلامی است.

,

وی گفت:  نامگذاری هفته وحدت و تاکید بر برگزاری جشن‌های مختلف در میان امت اسلام و ملت ایران ، خود گویای اهمیت این موضوع است که باید همواره به آن عنایت خاص داشت.

, وی گفت:  نامگذاری هفته وحدت و تاکید بر برگزاری جشن‌های مختلف در میان امت اسلام و ملت ایران ، خود گویای اهمیت این موضوع است که باید همواره به آن عنایت خاص داشت.,

حجت‌الاسلام خزاعی امام جمعه درمیان هم گفت: پیروان مذاهب اسلامی از این ایام متبرک ماه ربیع الاول به عنوان زمانی مغتنم در راستای تقویت پایه‌های وحدت و انسجام در بین کشور‌های اسلامی بهره گیرند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه هم از هفته وحدت به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت: از دیدگاه اهل سنت ولادت پیامبر (ص) ۱۲ ربیع الاول و از دیدگاه تشیع ۱۷ ربیع الاول است و این هفته به ابتکار امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شد.

,

مولوی عبداللهی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری ایام ولادت رسول الله (ص) به روایت اهل سنت و جهان اسلام را متوجه بنیادی‌ترین اصل اسلام، یعنی اتحاد کرد.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه