اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خبر داد؛

آمادگی صد درصدی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

آمادگی صد درصدی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان
مجید حیدری گفت: در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ نیز ما با کمک بنیاد مسکن، 7 روستای صعب العبور و محروم این شهرستان تحویل قرارگاه شد و با حضور در این روستاها در ساعات اولیه زلزله نسبت به شناسایی مشکلات اقدام و مواد غذایی مورد نیاز در اختیار روستائیان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حیدری مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در خصوص فعالیت های مجموعه قرارگاه گفت:  قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه استان فعالیت های مطلوبی را در سالهای اخیر در خصوص محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در استان و شهرستان های محروم انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: در بحث تهیه بسته جهیزیه برای زوج های کم برخوردار و نیازمند در مناطق محروم و صعب العبور تا کنون در مناطق موگوئی و بازفت بیش از 250 خانوار شناسایی شده و به آنها بسته های جهیزیه اهدا شد.

حیدری گفت: همچنین در شهرستان لردگان و اردل در مناطق محروم در حال ادامه این کمک ها هستیم،ما این کمک ها را همچنین برای خانواده هایی که چندین سال ازدواج کرده یا توان خرید جهیزیه برای دختران خود ندارند نیز در نظر گرفته ایم.

مجید حیدری مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ادامه داد: نیازمندان استان می توانند از طریق بسیج سازندگی در هر شهرستان و یا با مراجعه به محل قرارگاه به آدرس شهرکرد خیابان شریعتی کوچه 19 نسبت به ثبت نام برای دریافت این بسته ها مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: ارزش هر بسته جهیزیه تهیه شده در این قرارگاه به میزان 23 الی 30 میلیون تومان می باشد که 12 میلیون و نهصد هزار تومان آن از محل خود قرارگاه و بقیه آن از خیرین و اعتبارات داخل استانی تهیه شده تامین می گردد.

حیدری از طرح های دیگر این قرارگاه گفت: پویش شمیم سلامت یکی از طرح های دیگر این قرارگاه در راستای کمک هزینه درمان به خانواده های نیازمند می باشد.

وی ابراز کرد: ما در این قرارگاه جهادی از همه خیرین و جوانان علاقه مند در حوزه های مختلف مشاوره،نرم افزار و فعالیت عمرانی دعوت می کنیم به کمک ما بیایند.

وی تصریح کرد:در حال حاضر 5000 نیازمند در کل استان وجود دارد که تا کنون بسته حمایتی جهیزیه دریافت نکرده اند و رایزنی ها و زیر ساخت های توزیع کمک برای آنها انجام گرفته است.

حیدری اضافه کرد:در زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ نیز ما با کمک بنیاد مسکن، 7 روستای صعب العبور و محروم این شهرستان تحویل قرارگاه شد و با حضور در این روستاها در ساعات اولیه زلزله نسبت به شناسایی مشکلات اقدام و مواد غذایی مورد نیاز در اختیار روستائیان قرار گرفت.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده استان بیان کرد: با توجه به وجود مناطق صعب العبور و محروم در استان قرارگاه ،تیمی 22 نفره از افراد متخصص در حوزه های مختلف تشکیل شده تا در شرایط مختلف وارد میدان شوند.

مسئول قرارگاه جهادی امامرضا(ع) ادامه داد: ما با تیم تخصصی خود در حال برنامه ریزی بر روی نقشه ای راهبردی هستیم تا میزان خانوار های مناطق محروم و صعب العبور شهرستان ها را شناسایی و ظرفیت های آن مناطق بررسی کنیم تا به موقع رخداد و حادثه بتوانیم تیم های هلال احمر، جهادی و حمایتی را بر اساس واقعه به مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه