اخبار داغ

یک شهرستان در انتظار آبادانی؛

تغییر مکرر پیمانکاران حسرت مردم طالقان را برای بهره‌مندی از نعمت گاز ۱۰ساله کرد/ دستان سرد ۲۵ روستا در سرمای استخوان سوز زمستان می لرزد

تغییر مکرر پیمانکاران حسرت مردم طالقان را برای بهره‌مندی از نعمت گاز ۱۰ساله کرد/ دستان سرد ۲۵ روستا در سرمای استخوان سوز زمستان می لرزد
عملیات گازرسانی به شهرستان طالقان از سال ۹۰ آغاز شده است و قرار بود در همان سال های نخست مردم از این نعمت بهره مند شوند اما همچنان در حسرت گازرسانی مانده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها با فرارسیدن فصل پائیز و سرد شدن هوا، یکی از دغدغه های اغلب مردم روستاهای طالقان گرم کردن خانه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آنها از سختی های فصل سرما و عدم گازرسانی گلایه دارند و می گویند؛ از پایان شهریور تا اردیبهشت ناچارند گار و نفت را از جاهای مختلف تامین کنند.
,
 
,
و اما علی رغم اینکه سرعت گازرسانی در ماه های اخیر سرعت خوبی داشته است اما همچنان بیش از ۷۰ درصد روستاها فاقد گاز شهری بوده و از این نعمت محرومند.
,
 
,
, ,
 
,
یکی از روستائیان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از چند سال قبل تا کنون به ما وعده گازرسانی داده شده اما همچنان چشم به راه هستیم.
,
 
,
به گفته وی سرمای سخت و آزاردهنده آنها را کلافه کرده و اگر مسئولین واقعا قصد اتمام پروژه را داشته باشند در مدت زمان یک سال آن را به ثمر می رسانند.
,
 
,
رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ گازرسانی به شهرستان طالقان با ۵ پیمانکار در دست اقدام است.
,
 
,
, ,
 
,
حسینی ادامه داد؛ تا کنون با پیگیری های انجام شده، ۲۳ روستای شهرستان طالقان همراه با شهر طالقان از نعمت گاز برخوردار شده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: گازرسانی به ۲۷ روستا در بخش بالاطالقان و ۸ روستا در پائین طالقان در دست اجرا است و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری، بخش اول را انجام دهیم.
,
 
,
به گفته وی چندین پیمانکار برای پروژه ها انتخاب شده است اما متاسفانه هر مرحله پیمانکار به دلیل افزایش نرخ عوامل کار را رها می کردند و ناچار به تغییر پیمانکار بوده اند.
,
 
,
, ,
 
,
و اما عملیات گازرسانی به شهرستان طالقان از سال ۹۰ آغاز شده است قرار بود در همان سال های نخست مردم از این نعمت بهره مند شوند.
,
 
,
مردم طالقان بیش از ۷ ماه از سال را از وسایل گرمایشی استفاده می کنند و انتظار دارند گازرسانی به این منطقه سرد و کوهستانی اولویت اصلی مسئولین باشد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه