اخبار داغ

محمد آخوندی:

بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران اصلاح می‌شود

بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران اصلاح می‌شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اصلاح بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آخوندی در رابطه با آخرین وضعیت تحقق بودجه 1400 شهرداری تهران اظهار کرد:  بودجه 1400 در شورای قبل واقعی تدوین نشده است و با توجه به این موضوع مشکلاتی را در فرایند تحقق بودجه ایجاد کرده است و درآمدهای شهرداری تا به امروز 50 درصد محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: بنابراین شورا و شهرداری بنا دارد اصلاحیه‌ای در بودجه 1400 شهرداری تهران ایجاد کند و در جلسه کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران شهرداری تهران اعلام کرد که برای اصلاحیه بودجه 1400 در قالب لایحه‌ای به شورا ارائه خواهد کرد.
,
 
,
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: ما منتظر هستیم تا شهرداری این اصلاحیه را در قالب لایحه  بفرستد و این در حالی است که شهردار تهران در این زمینه اظهاراتی را اعلام کرده است و در جلسه کمیته تخصیص بودجه هم مطرح شده است و ان‌شاءالله قرار است یک اصلاحیه‌ای در بودجه 1400 شهرداری تهران در قالب لایحه به شورا ارائه شود تا بررسی شود.
,
 
,
وی افزود: شهرداری تا پایان سال فرصت دارد بنابر روش‌هایی که دارد به این موضوع بپردازد ولی آن چیزی که اطلاع دارم یک اصلاحیه جزیی در بودجه ایجاد شود.
,
 
,
آخوندی درباره تحقق رقم بودجه 1400 شهرداری تهران گفت: بنابر نظرات و برداشت‌های کارشناسان اینگونه است که تمام بودجه محقق نخواهد شد اما دوستان ما اعلام کردند که در 6 ماهه دوم برنامه جدی دارند تا بودجه تحقق شود اما اینکه بودجه تحقق شود بسیار سخت است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه