اخبار داغ

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان خبر داد:

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان سمنان/ کمک ۵۴ میلیاردی مردم برای آزادی زندانیان

آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان سمنان/ کمک ۵۴ میلیاردی مردم برای آزادی زندانیان
مهدی کاشفی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان، گفت: شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه بوده و در کشور ما نهاد بسیج یکی از قوی‌ترین شاخص‌های حرکت داوطبانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه اصلی ترین دلیل شکل گیری این قرارگاه دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومین بوده است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه توان و ظرفیت در حوزه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در  آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر، تصریح کرد: شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه بوده و در کشور ما نهاد بسیج یکی از قوی‌ترین شاخص‌های حرکت داوطبانه است.

,

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مجموع ارزش ریالی محکومیت مالی این زندانیان در سه ماهه 54 میلیارد ریال بوده است، افزود: مبالغ پرداخت شده جهت آزادسازی زندانیان به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اقشار و پایگاه های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیرین، مردم، معتمدین و روئسای زندان ها  جمع آوری شده بود.

,

وی همچنین با اشاره به توزیع 30بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان، افزود: نهضت کمک مومنانه برای کمک به همه نیازمندان راهگشا بوده و این مهم استمرار خواهت داشت.

,

کاشفی با بیان اینکه نیاز است برای آزادسازی زندانیان همه وارد میدان شوند، تصریح کرد: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

,

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی رغم تنگناهای معیشتی قابل مقایسه با سایر ملل نیست، عنوان کرد: همگرایی و همدلی مردم عزیز در کمک به یکدیگر در مقابله با ویروس کرونا به خوبی نشان داد که چه زود کنار هم جمع می شوند و به کمک هم می آیند.

,

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی سازنده تشکل انقلابی است و سپاه و بسیج نماد تفکر انقلابی هستند، تشریح کرد: امروز کمک مومنانه تبدیل به یک جریان و نهضت در سطح جامعه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه