اخبار داغ

کام تلخ بزرگترین پروژه ورزشی البرز؛

عدم تزریق اعتبار ورزشگاه انقلاب کرج را در آفساید وعده‌ها گرفتار کرد/ روبانی که با رفت و آمد ۷ ساله وزیران ورزش به البرز قیچی نشد

عدم تزریق اعتبار ورزشگاه انقلاب کرج را در آفساید وعده‌ها گرفتار کرد/ روبانی که با رفت و آمد ۷ ساله وزیران ورزش به البرز قیچی نشد
سال ها وزرا آمدند و رفتند اما وعده‌ها به ثمر نرسیده و تا کنون ورزشگاه انقلاب کرج افتتاح نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از سال ۹۳ تا کنون در حال ساخت است و چشم جامعه ورزش به افتتاح آن خشک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
البرز استانی با ظرفیت های بی نظیر ورزشی و افزایش ۱۰۰ هزار نفری جمعیت در هر سال است و عدم راه اندازی این مجموعه آسیب های فراوانی به همراه دارد.
,
 
,
وزرا آمدند و رفتند اما وعده ها به ثمر نرسیده است و هنوز این طرح مهم پس از سال ها در البرز در بلاتکلیفی به سر می برد و بی نتیجه مانده است.
,
 
,
جمالی مدیر سابق مجموعه ورزشی انقلاب در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ دیر رسیدن منابع مالی که قرار بود به پروژه تزریق شود علت کندی کار است.
,
 
,
همچنین بر اساس اعلام ترکاشوند نماینده سازمان توسعه اماکن ورزشی به خبرنگار تیتریک، پروژه طبق ماده ۴۸ خاتمه داده شد چرا که نتوانستیم اعتبارات را به پرژه تزریق کنیم.
,
 
,
پیش از این بر اساس اعلام عزیزالله شهبازی استاندار البرز قرار بود ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج تا پایان کار دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار گیرد.
,
 
,
همچنین سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم، شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد، افتتاح سالن ۶۰۰۰ نفری کرج در صورت تزریق منابع مالی تا ۲۲ بهمن محقق خواهد شد.
,
 
,
هفته تربیت بدنی است و اگر چه مسئولین البرز می گویند بزرگترین پروژه ورزشی استان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما بهره برداری آن در هاله ای از ابهام است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه