اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان واکسن دریافت کرده‌اند

بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان واکسن دریافت کرده‌اند
کوروش مودت گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در طی روز‌های جاری با جهش خوبی همراه بوده است به نحوی که بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان خوزستانی تاکنون واکسن را دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل رهیاب، صادق خلیلیان سه شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش و نقش تاثیر گذار آن اظهارداشت: برنامه ریزی کارشناسانه در جهت حل مشکلات برخی از نیروی‌های جذب شده باید از اولویت های آموزش و پرورش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی پیشرفت دانش آموزان و ارتقاء جایگاه استان خوزستان در کنکور سراسری را یکی از اقدامات شایسته تقدیر آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد و افزود: پیشرفت انجام شده در آموزش و پرورش نشان دهنده ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گسترده موجود در استان است.

,

استاندار خوزستان گفت :آموزش و پرورش زیر بنای توسعه و مرجع اجتماعی و پیشروی جامعه در کشور است.

,

در ادامه کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جایگاه خوزستان در شاخص کنکور سراسری ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است و آموزش و پرورش خوزستان با برنامه ریزی‌های گسترده توانست در شاخص‌های مختلفی به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کند.

,

مودت با تاکید بر اینکه در کنکور سراسری امسال ۹۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: جایگاه خوزستان در شاخص کنکور سراسری ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است.

,

وی با عنوان اینکه آمادگی‌های لازم در جهت بازگشایی حضوری مدارس در حال انجام است، افزود: واکسیناسیون دانش آموزان در طی روز‌های جاری با جهش خوبی همراه بوده است به نحوی که بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان خوزستانی تاکنون واکسن را دریافت کرده اند.

,

مودت با بیان اینکه در خصوص مدارس مناطق زلزله زده، اقدامات لازم در نظر گرفته شده است، گفت: بازسازی، احداث و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده و آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.

,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه