اخبار داغ

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهدای بانک سپه در هفته وحدت

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهدای بانک سپه در هفته وحدت
شاهرخ امیریان از افتتاح دبیرستان دخترانه ۹ کلاسه شهدای بانک سپه در شهر سی‌سخت به مناسبت هفته وحدت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم(ص)، نور هدایت و محور اسلام، ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق(ع)، محور قرآن گفت: دبیرستان دخترانه 9 کلاسه شهدای بانک سپه با زیر بنای 1800 متر مربع در سه طبقه؛ به همت و تدبیر اولیای محترم بانک سپه طرح ریزی و در شهرستان دنا ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امیریان افزود: امروز حرکت خیرخواهانه در جامعه کمتر از ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ندارد چرا که آنان سرمایه های خود را در سنگر علم و فرهنگ صرف می کنند.

,

وی در ادامه به آیین بهره برداری این پروژه پرداخت و بیان کرد: این پروژه در روز 29 مهر ماه 1400همزمان با هفته وحدت و با حضور مقامات عالی کشور و استان در محل مدرسه افتتاح و جهت بهره برداری در اختیار دانش آموزان و آینده‌سارزان این مرز و بوم قرار می گیرد.

,

مدیر شعب بانک سپه اظهار داشت: مدرسه و نظام آموزشی بر تمام متغییرهای توسعه تاثیرگذار است و اقتصاد کشور، امنیت پایدار، نرخ امید به زندگی و بهبود سلامت همگی در گرو عملکرد مدرسه است.

,

شاهرخ امیریان یادآور شد: بانک سپه در سال های گذشته با توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای رفع نیازهای علمی، آموزشی، فرهنگی و اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار این استان اقدام به مشارکت در ساخت کارخانه سیمان مارگون، روغن کشی گچساران، بیمارستان زاگرس یاسوج و همچنین طرح های دامداری، کارخانه بسته بندی مواد غذایی، کارخانه آب معدنی و ... نموده است.

,

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: بانک سپه در تلاش است با همکاری کمیته امداد مام خمینی(ره) در آینده نزدیک با اهدای مبلغ پنج میلیارد ریال در زمینه خرید تبلت دانش آموزی، جهت آموزش آنلاین، به دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم این استان تقدیم نماید تا آینده ای درخشان در انتظار آینده سازان میهن عزیزمان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه