اخبار داغ

امیر دریادار ایرانی:

زیردریایی‌های جدیدی در دست ساخت داریم

زیردریایی‌های جدیدی در دست ساخت داریم
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستاوردهای امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و زیردریایی‌های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مصاحبه ای با رادیو گفت و گو در خصوص عملیات اسکورت ناوگروه ۷۷ گفت: بر اساس تقویت دیپلماسی دفاعی و آمدوشد با کشورهای برادر و دوست، با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر ایران در عمان، بازدیدی را داشتیم و ناوگروه ۷۷ در بندر عمان پهلوگیری کرد و هم اینک در آنجا استقرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی همچنین در خصوص رفع تهاجم دزدان دریایی نسبت به نفت‌کش ایرانی گفت: اولویت ما حفظ امنیت خطوط کشتیرانی است؛ خاصه خطوط خودی و شناورها و نفتکش‌ها تا تجارتِ ایرانی اسلامی با موفقیت شکل گیرد و در این راستا منطقه را آلوده می‌دانیم.

,

ایرانی خاطرنشان کرد: خلیج عدن از حیث حضور قایق‌های دزدان و تروریسم دریایی، آلوده و خطرآلود است و سعی داریم با حفظ توان خودی، وقتی عزیزان مورد تهدید واقع می‌شوند، به‌موقع در صحنه حضور یابیم و در عملیات اخیر نیز به‌سرعت حاضر شدیم و ضمن مقابله با قایق‌های تهدیدزا، امنیت را برقرار کردیم.

,

وی ادامه داد: در این شرایط عمدتاً تلاش داریم این قایق‌ها را از منطقه دور کنیم و به حفظ امنیت دست یابیم؛ دیدگاه ما تقابل‌های انهدامی نیست؛ مگر اینکه آن‌ها به تذکر ما گوش نکرده و رفتار و حرکت‌هایی که از سوی ناوگروه می‌بینند را موردتوجه قرار ندهند.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروزه بنا به سیاست و تدابیر ابلاغ شده توانسته‌ایم بر قله افتخار بایستیم و با توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای را به کار گیریم، گفت: دستاوردهای امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و به‌زودی زیر دریایی‌های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.

,

ایرانی همچنین از تولید قریب‌الوقوع ناوشکن‌های سنگین خبر داد و گفت: کلاس جماران و سهند نیز در قالب چند فروند ناوشکن در دست ساخت است و طی ماه‌های بعد اخبار آن را ارائه خواهیم کرد.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با همدلی و دریافت همه فرامین مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم می‌زنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی برسانیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه