اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن از امروز آغاز می شود

ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن از امروز آغاز می شود
اسماعیل حسین زهی درباره آخرین وضعیت طرح جهش تولید مسکن گفت: از امروز به مدت یک ماه افراد می توانند با مراجعه به سامانه طرح جهش تولید مسکن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت طرح جهش تولید مسکن اظهار داشت: از امروز به مدت یک ماه افراد می توانند با مراجعه به سامانه طرح جهش تولید مسکن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: ظرفیت های اولیه ساخت مسکن برای هر استان مشخص و به استانداران ابلاغ شده است.

حسین زهی تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای احداث دو میلیون واحد مسکونی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با دستگاه های متولی پای کار جلسات متعددی برگزار شده، عنوان کرد: امیدواریم پس از ثبت‌نام در سامانه طرح جهش تولید مسکن به زودی کار اجرایی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان‌ها آمادگی دارند که کار ساخت و ساز مسکن را در قالب طرح جهش تولید آغاز کنند.

حسین زهی خاطرنشان کرد: در سهمیه استان‌ها برای طرح جهش تولید مسکن عواملی چون محرومیت و جمعیت لحاظ شده است.

وی افزود: در هر استان اگر طرح جهش تولید مسکن مورد استقبال قرار نگیرد سهمیه به استانهای دیگر اختصاص می یابد.

حسین زهی گفت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی به منظور ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن افراد متقاضی باید حداقل پنج سال در شهر مورد تقاضایشان سکونت داشته باشند.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی دومیلیون واحد مسکن امسال آغاز می شود همچنین زمین برای مابقی واحدها هم پیش بینی شده که  نیازمند تغییر کاربری است.

حسین زهی با تاکید بر اینکه طبق قانون اساسی دولت‌ها موظف به تامین مسکن برای شهروندان هستند، تصریح کرد: در فرم ج افراد واجد الشرایط هم تغییراتی داده می شود.

وی افزود: به منظور تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن جلسات متعددی برگزار شده و وزارت راه و شهرسازی هم آمادگی دارد سریعتر کار را آغاز کند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه