اخبار داغ

گام نخست شورا با انتخاب شهردار بومی؛

ضرورت بازگشت شورای شهر گرگان به حالت کارخانه

ضرورت بازگشت شورای شهر گرگان به حالت کارخانه
با انتخاب شهردار بوممی شهروندان گرگانی انتظار دارند که شورای شهر و شهرداری در حیطه وظایف به دور از حاشیه عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر مراسم معارفه شهردار گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

پس از گذشت حدود یک دهه بار دیگر سکاندار شهرداری گرگان به یک نیروی بومی رسید و انتظار می رود که با حضور سبطی توجه به محلات شهری بیشتر شود.

,

اما آن چیزی که حائز اهمیت است این است که برای تحقق توسعه در گرگان باید شورای اسلامی شهر گرگان به حالت کارخانه برگردد و از برخی حواشی و فضاها دوری کند.

,

, ,

با توجه به اینکه شهردار بومی در گرگان انتخاب شده مردم انتظار دارند که اعضای شورای شهر در عزل و نصب و اقدامات اجرایی شهرداری دخالت نکنند و برگزاری این مراسم در صحن شورا همانطور که شهردار گرگان عنوان کرده برای کاهش هزینه بود و نشانه وحدت رویه بین شورای شهر و شهردار باشد.

,

شهردار بومی مطالبه مردم شهر گرگان بود

, شهردار بومی مطالبه مردم شهر گرگان بود ,

در این جلسه شورای اسلامی شهر گرگان انتظارات خود را نیز بیان کردند.

,

ناصر گرزین در این مراسم گفت: شهردار بومی مطالبه مردم شهر گرگان بود و از تحقق این مهم خرسند هستیم.

,

عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: گرگان شهر دارالمومنین است و مردم پای انقلاب ایستادند و همانطور که شروع کار شهردار گرگان با میثاق با شهدا بوده مردم انتظار دارند که در بخش های مختلف شهر گرگان را توسعه دهید.

,

گرزین یادآور شد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و باید پیام آنها به نسل آینده منتقل شوند. وی گفت: به دنبال توسعه متوازن شهر گرگان هستیم و پروژه زیرساختی داریم که کمک زیادی به اشتغال و توسعه گرگان می کند و انتظار ما این است منطقه هزار پیچ هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

,

این مقام مسئول ابراز داشت: انتظار داریم گره مشارکت شهروندان در گرگان باز شود و باید توجه زیادی به آسیب های اجتماعی شود و این اعتماد را به همه شما داریم و شفافیت موضوعی است که خواسته همه اعضای شورا به شمار می رود.

,

, ,

گرزین افزود: مبارزه با هر گونه ناهنجاری خواسته ما به شمار می رود و خواسته شهروندان گرگان پروژه هایی آنها است.

,

وی ابراز داشت: اعتقاد دارم که تله کابین در شورای عالی شهرسازی تایید شده ولی ابلاغ نشده است و باید پیگیر آن باشیم.

,

توجه شهرداری به محلات محروم گرگان

, توجه شهرداری به محلات محروم گرگان,

عیسی مهری دیگر عضو شورای شهر گرگان نیز در این مراسم گفت: بیش از ۲۰ سال از دوره شوراهای اسلامی شهری می گذرد و بسیاری از بخش های آن هنوز تحقق پیدا نکرده است و باید برای این مهم تلاش کنیم.

,

مهری بیان کرد: حدود ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان گرگانی در محلات کوی عرفان و انجیراب و گل تپه زندگی می کنند و خدمات و اقدامات در این محلات در شان مردم گرگان نیست.

,

همچنین علی اکبر بصیرینیا عنوان کرد: حلقه مفقود مدیریت شهری و شوراها اخلاق است و امیدواریم اخلاق و وحدت رویه در بین شورا و شهرداری با حضور سبزی انجام شود.

,

توجه به کارهای فرهنگی، توجه به ورزش همگانی،توزیع عادلانه اعتبارات در حاشیه شهر از دیگر خواسته های اعضای شورای شهر گرگان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه