اخبار داغ

به منظور برنامه‌ریزی برای همکاری حداکثری در حوزه‌های مشترک؛

نشست روسای فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون نجات غریق و غواصی

نشست روسای فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون نجات غریق و غواصی
رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص نحوه همکاری مشترک دیدار و گفت وگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص تعامل و همکاری های مشترک هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و دکتر مسعود جوکار رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در این نشست ضمن استقبال از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی دو فدراسیون و تجربیات فدراسیون نجات غریق برای توسعه هرچه بیشتر این رشته در ورزش دانشگاهی ارزشمند است.

,

رئیس فدراسیون دانشگاهی اظهار داشت: دو فدراسیون با توانایی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. ما نیز برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق آمادگی داریم و در گام  نخست انجمن نجات غریق در فدراسیون و هیات های استانی و مسابقه چند جانبه را بین بخش های مختلف با همکاری فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

,

در ادامه حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: این فدراسیون در رشته های نجات غریق، غواصی و آب درمانی فعالیت دارد و اولویت فدراسیون پیش گیری از غرق شدن و کاهش تعداد غرق شدگان در کشور از طریق آموزش است و ما میتوانیم به دانشجویان خصوصا دانشجویان رشته تربیت بدنی دوره های آموزشی را با همکاری دو فدراسیون آموزش دهیم.

,

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با امضای تفاهم نامه، همکاری دو فدراسیون بیشتر خواهد شد و هیات های استانی میتوانند همکاری مشترک را در امور آموزشی و مسابقات داشته باشند.

,

در ادامه دکتر جوکار گفت: با همکاری دو فدراسیون میتوان کارهای پژوهشی در قالب پایان نامه ها در اختیار دانشجویان قرار بگیرد و دانشجویان تربیت بدنی پس از گذراندن واحد نجات غریق در دانشگا ها می توانند در شهرهای خودشان مشغول به کار شوند.

,

وی گفت: هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز آمادگی میزبانی مسابقات نجات غریق کشوری را دارد.

,

در این نشست علی پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق  استان تهران، دکتر کریمی مسئول امور مسابقات و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه