اخبار داغ

امام جمعه رشتخوار:

پیروزی در مقابل استکبار جهانی در ایجاد وحدت بین مسلمانان است

پیروزی در مقابل استکبار جهانی در ایجاد وحدت بین مسلمانان است
جهانشیری گفت: امروز ما بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون مسلمان در جهان داریم، در بحث وحدت باید تمام مسلمانان امروز دست به دست هم دهند،چرا که اتحاد بین مسلمانان قطعا مشکلات را حل و پیروزی در مقابل استکبار جهانی رار قم خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ با گرامیداشت و تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر گرامی اسلام گفت: در اهمیت وحدت حضرت علی(ع) می فرمایند دست خدا بر دست جماعتی است که از تفرقه بپرهیزند زیرا شخصی که تک روی می کند شکار شیطان می شود، همانگونه که گوسفند اگر تک روی کند طعمه گرگ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع وحدت در بین جامعه اسلامی بیان داشت: در بحث وحدت باید تمام مسلمانان برای ایجاد وحدت با توجه به شرایطی که در جهان اسلام دست به دست هم دهند، امروزه ما بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون مسلمان در دنیا داریم، اگر مسلمان ها دست به دست هم دهند، قطعا مشکلات را حل خواهند کرد و در مقابل استکبار جهانی پیروزی را کسب خواهند کرد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) یادآور شد: ایجاد وحدت هنگام پیدایش اختلاف و تباهی امت و نزدیک کردن امت به یکدیگر در هنگام جدایی صدقه ای است که خداوند متعال آن را دوست دارد، هفته وحدت هفته اخوت و برداردی است، هفته همدلی است و باید مسلمانان از گوشه و کنار جهان کنار هم باشند و در واقع در امورات مختلف همکاری و تعامل را داشته باشند و پیروان مذاهب اسلامی بر اساس اصول مصلم و مشترکی که دین مبین اسلام دارد این ها تفاهم کنند و تعامل داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید همه مسلمانان جهان در راستای ایجاد وحدت در دنیای اسلام تلاش کنند، تصریح کرد: همانطور که میدانید وقتی نگاه میکنیم قطرات باران می بارد و پراکنده است کاری از آن بر نمیاد ولی اگر همین قطرات در یک رودی قرار بگیرد منجر به سیل و ایجاد یک موج می شود که تحول آفرین است. ما هم اگر در کنار هم باشیم و دست به دست هم بدهیم قطعا خیرات و برکات زیادی خواهد داشت که هم موجب رضایت خدا و هم پیامبر گرامی اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه