اخبار داغ

معضلی در کهگیلویه‌وبویراحمد؛

​افزایش عجیب خودروهای پلاک‌مخدوش در شهر لردگان

​افزایش عجیب خودروهای پلاک‌مخدوش در شهر لردگان
متاسفانه مدتی است که جامعه شهری با معضلی بنام خودروهای پلاک‌مخدوش و عدم وجود پلاک و قرار دادن پلاک در پشت شیشه مواجه شده است، انتظار می‌رود پلیس راهور با این رانندگان متخلف برخورد قانونی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، امروزه با توجه به توسعه چشمگیر جمعیت در سطح شهرها، استفاده از وسایل نقلیه در مقایسه با گذشته روند افزایشی داشته است، به گونه ای که گفته می شود داشتن خودرو برای هر خانواده از نان شب هم واجب تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

شاید شما هم متوجه این نکته شده باشید که اخیرا تعداد خودروهایی که فاقد پلاک در خیابان‌ها در تردد هستند زیادتر شده است و نیز خودروهایی که اگر چه پلاک دارند اما پلاک آنها خوانا نیست. روشهای مختلفی هم برای ناخوانایی پلاک استفاده می‌شود مانند پخش روغن های تیره بر روی پلاک، گلی وخاکی کردن پلاک، استفاده از اسپرس های مخصوص ، استفاده از کاورهای پلاستیکی تیره و .

اما نکته مهم این است که با افزایش استفاده از خودروها نظارت و نحوه کنترل از طرف نهادهای مسئول مستقیم و غیر مستقیم نیز چند برابر شده است.

اما آنچه قابل تامل است چرایی افزایش بی سابقه خودروهای بدون پلاک در سطح شهر لردگان است و به عبارتی به دلیل عدم نظارت و برخورد مناسب موجب شده که طی چند ماه اخیر این پدیده در لردگان افزایش یابد به نحوی که به یک معضل اساسی برای شهروندان تبدیل شده است.

در واقع عده ای با سوء استفاده از این موقعیت اقدام به ایجاد مزاحمت های فراوان و گسترده برای شهروندان، ویراژ و تبدیل خیابان ها به پیست مسابقه ماشین رانی می کنند.

متاسفانه مدتی است که جامعه شهری با معضلی بنام خودروهای پلاک مخدوش و عدم وجود پلاک و قرار دادن پلاک در پشت شیشه مواجه شده است. انتظار می رود پلیس راهور با این رانندگان متخلف برخورد قانونی داشته باشد.

اما مسئله این است در صورتی که تصادفی رخ دهد و خودرو بدون پلاک اقدام به فرار نماید چه کسی پاسخگو است؟ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

چرا با تردد خودروهای بدون پلاک در سطح شهر لردگان برخورد جدی نمی شود؟ 

,

قوانین در مورد تردد خوردهای بدون پلاک چه می گوید؟ 

,

گفته می شود اکثر این خودروها (شوتی) هستند که هر بار با پلاکی تردد می کنند! آیا این صحت دارد؟

,

در صورت صحت چه تدبیری برای حل این مسئله شده است؟

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه