اخبار داغ

در دیدار وزیر اقتصاد با بذرپاش مطرح شد

مصوبات هیات مقررات‌زدایی، ضمانت اجرایی خواهند داشت

مصوبات هیات مقررات‌زدایی، ضمانت اجرایی خواهند داشت
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این دیدار، رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ چهارماه زودتر از موعد قانونی و نیز نظارت مستمر بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ در مقاطع دوماهه، این اقدام را فرصت مناسبی برای دولت جهت تدوین بودجه کارآمدتر و اثربخش‌تر برای سال آینده دانست و از وزارت اقتصاد و خزانه‌داری کل کشور بابت همکاری در این اقدام تحولی، صمیمانه تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احسان خاندوزی نیز با ارزشمنددانستن سرعت عمل دیوان محاسبات در تسلیم گزارش تفریغ بودجه، از رئیس کل دیوان محاسبات درخواست کرد در روند اصلاحات اقتصادی کشور، این وزارتخانه را یاری کند.

,

در این جلسه، موضوع مصوبات هیات مقررات‌زدایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد دیوان محاسبات جهت ضمانت اجرای بهتر مصوبات این هیات، همکاری داشته باشد.

,

از دیگر تصمیمات مهم این جلسه، توافق برای همکاری بیشتر خزانه‌داری کل کشور جهت ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در زمانی زودتر از شهریورماه بود.

,

لزوم اقدام عملی برای اصلاح ساختار بودجه و تاکید بر گریزناپذیربودن از آن، از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود که رئیس کل دیوان محاسبات کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اذعان به آن، تاکید داشتند از مهمترین اقدامات در تحقق این امر، تقدم داشتن تعیین منابع بر تصویب مصارف است.

,

تعیین نقش همه بخش‌ها از جمله صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌های ذیل آنها، شهرداری‌ها و همه نهادهای عمومی غیردولتی در توسعه کشور از دیگر توافقات این جلسه بود.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه