اخبار داغ

سردار اشتری:

برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد/ عزت، امنیت و آبروی ما از شهداست

برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد/ عزت، امنیت و آبروی ما از شهداست
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عزت، امنیت و آبروی ما از شهداست، گفت: برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدا با تأکید بر اینکه تا آنجا که ممکن است باید تلاش کنیم یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و جانبازان و راهی که آنان ادامه می دهند، زنده بماند، افزود: ما به دیدار این عزیزان می رویم و سلام حضرت آقا را خدمت شان ابلاغ می کنیم که همگی از این موضوع خوشحال می شوند و برای سلامتی و تندرستی ایشان دعای خیر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر سبز شهدا هم طولانی و هم نورانی است باید برای عبور از این مسیر و رسیدن به درجه رفیع شهادت، صبر، بردباری و جانفشانی داشت که از ویژگی های بارز شهدا و ایثارگران است.

,

سردار اشتری اظهار داشت: نباید فراموش کرد امنیت امروز میهن عزیزمان را مدیون ایثارگری‌های شهدای گرانقدر و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

,

این مقام ارشد انتظامی، افزود: شهدا بهترین پاداش را با رسیدن به قله انسانیت کسب کردند و بایستی راه و روش آنان همواره در تمام مراحل مختلف زندگی سرلوحه امور خود قرار داده و برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

,

فرمانده ناجا تأکید کرد: شهدا با جانفشانی و ایثارگری مسیر زندگی خود را انتخاب کردند و توانستند پرچم هدایت را برافراشته نگه دارند، آنان دِین بزرگی بر گردن ما داشته و امنیت امروز را مدیون آنها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه