اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

بایکوت رسانه‌ای اربعین با هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا شکسته شد

بایکوت رسانه‌ای اربعین با هشتگ   #حب_الحسین_یجمعنا شکسته شد
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: در ماجرای اربعین دشمن درصدد بایکوت اربعین بود اما اثر حضور به هنگام با روایت اربعین با هشتک #حب_الحسین_یجمعنا انحصار تبلیغاتی دشمن را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دوره آموزشی و توانمندسازی رکن ویژه افسران جنگ نرم اظهار داشت: خوشحالم در این جلسه فاخر و در جمع فعالان فضای مجازی حضور دارم، امروز فضای مجازی زبان نسل جوانان است که بسیاری از اطلاعات را از این فضا کسب می‌کنند.

, آناج,

وی ضمن خدا قوت به فعالان رسانه‌ای، کنشکران شبکه‌های اجتماعی، مدرسان سواد رسانه‌ای و تولیدگران محتوا گفت: امروز فضای مجازی مثل قبل نیست و تنها با در دست داشتن گوشی نمی‌شود در این فضا فعالیت کرد بلکه در این فضا باید کارهای عملی انجام دهیم.

,

امام جمعه تبریز ادامه داد: کارها و سخنانمان باید مبنای علمی‌داشته باشد، در معنای آیه چهار سوره ابراهیم تاکید بر این است که برای فعالیت اثر گذار باید زبان قوم را بفهمیم و امروز زبان برای جوانان فضای مجازی است.

,

وی با بیان اینکه عناوین کلاس‌های دوره حاصل یک فکر دقیق بوده است و این عناوین جز مطالبات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مهمترین مطالبه رهبری از مسئولین است و آمادگی و آموزش‌ها با اقناع افکار عمومی‌و پذیرش مردم از دیگر مطالبات است.

,

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به اینکه با راه اندازی شبکه ملی کسب و کار مجازی رونق بیشتر پیدا می‌کند، ابرازداشت: قوی شدن و اقتدار در فضای مجازی سیاستی کلان و یکی از اولویت‌هاست که غفلت از آن موجب عقب افتادگی می‌شود.

,

وی ادامه داد: باور و اجرای اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی، نگرش به داده به عنوان یک دارایی ارزشمند، تحقیق و توسعه در فضای مجازی، تعیین شاخص، تسهیل کسب و کار دانش بنیان و صادرات خدمات و محصوات فضای مجازی بومی‌باید در بحث فضای مجازی صورت بگیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مطالبه رهبری در مورد فضای مجازی را باید جدی بگیریم، گفت: مسئولین باید استقلال و عدم وابستگی در فضای مجازی را اجرایی کنند زیرا با اختلال اینستاگرام کسب و کارها دچار اخلال شد پس باید به عدم وابستگی برسیم.

,

وی با اشاره به اینکه باید حضور جریان ساز در فضای مجازی داشته باشیم و جریان‌های خوب را حفظ کنیم، تاکید کرد: ضرورت تشکیل جبهه واحد ضد امریکایی در فضای مجازی، تشکیل و تقویت هیات اندیشه ورز در فضای مجازی داشته باشید و تبلیغ معارف اسلامی‌در فضای مجازی انجام دهید.

,

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: در مقابل دشمن همه ابزارها را باید مهیا کنیم، دشمن از ابزار مجازی برای سلطه فرهنگی و تبلیغ استفاده می‌کند و ما هم باید از این ابزار استفاده کنیم و با الحاد و نفاق در فضای مجازی مبارزه کنیم.

,

وی با بیان اینکه برای ایجاد امنیت فضای مجازی اقدام کنید، عنوان کرد: رصد و مقابله هوشمندانه با اقدامات دشمن در فضای مجازی داشته باشید و همیشه دفاع نکنید و به دشمن هجمه وارد کنید. امام جمعه تبریز تاکید کرد: با یادآوری هفته وحدت را در فضای مجازی تقویت کنید، هر کس در جهت نقض وحدت قدم بردارد گناه کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه مخاطب‌های واقعی را در فضای مجازی ایجاد و افزایش دهید، اظهار داشت: تولید و توزیع بازی‌های رایانه‌ای ایرانی را افزایش دهید؛ جریان تحریم وقتی فرو می‌ریزد که جریان تحریف شکست بخورد یعنی اگر در جنگ روایتها پیروز شویم در باقی جنگ‌ها هم پیروز می‌شویم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر اینکه حضور بسیجیان در فضای مجازی نباید منفعلانه باشد، گفت: در ماجرای اربعین دشمن درصدد بایکوت اربعین بود اما اثر حضور به هنگام با روایت اربعین با هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا انحصار تبلیغاتی دشمن را شکست، این یعنی حرکت هوشمندانه و تشکیلاتی.

,

وی ادامه داد: یا در ماجرای #غیرتلی_تبریز غیرت تبریزی‌ها را در ایران نسبت به تعرض به دو بانوی محترم در ائل گلی نشان داد.

,

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در غائله قره باغ اگر جنگ سخت اثر گذار باشد این جنگ روایت‌ها مهیای اتفاقات دیگر می‌کنند پس باید روایت درست را در مجازی روایت کنیم تا اهداف دشمن خنثی شود.

,

وی در پایان تاکید کرد: فضای مجازی باید سالم باشد تا حب و بعض شخصی در آن به وجود نیاید و نباید با آبروی افراد بیگناه و آبروی اشخاص در مجازی بازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه