اخبار داغ

داستان ناتمام آسفالت و انتظار بی‌پایان مردم؛

کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب ۳۳ ماه پس از افتتاح هنوز تعطیل است

کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب ۳۳ ماه پس از افتتاح هنوز تعطیل است
نزدیک به ۳۳ ماه ( ۲سال و ۹ ماه) از برگزاری آئین افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب می گذرد ولی هنوز خبری از راه‌اندازی این کارخانه آسفالت نیست و این در حالی است که حال آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یکی از مشکلات اساسی که همواره مردم میاندوآب را رنج می دهد، مشکل آسفالت معابر این شهر بوده و مردم این شهر همواره از آسفالت نامناسبت معابر شهری و کوچه ها گله مند بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در سال های ۹۳ و ۹۴ در راستای حل این معضل اساسی، نهضت آسفالت در میاندوآب راه افتاد و معابر و حتی اکثر کوچه های میاندوآب پس از چندین سال آسفالت ریزی شده و همین امر موجب رضایتمندی مردم نیز شد.

,

در آن دوره بحث خرید کارخانه آسفالت نیز مطرح شد ولی به سرانجام نرسید تا اینکه شورای دور پنجم فعالیت خود را شروع و پس از انتخاب و شروع فعالیت شهردار دوباره موضوع کارخانه آسفالت مطرح و در بهمن ماه ۹۷ کارخانه ۱۲۰ تنی(در ساعت) آسفالت شهرداری میاندوآب با حضور مسئولان در زمینی به مساحت ۸۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث و با اعتباری بالغ  ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

,

اما اکنون که نزدیک به ۳۳ ماه ( دو سال و ۹ ماه) از برگزاری آئین افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب می گذرد ولی هنوز خبری از راه اندازی این کارخانه آسفالت نیست و این در حالی است که در ماههای گذشته شاهد گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت در برخی نقاط شهر بودیم و موضوع آسفالت در کنار تنظیف شهری  مهم ترین خواسته مردم بوده است.

,

چند ماه بعد از افتتاح در حالی که عدم تامین قیر یکی از مشکلات راه اندازی این کارخانه عنوان می شد، و حدود یک سال بعد از افتتاح این کارخانه آذریان رئیس وقت سال سوم دوره پنجم شورای شهر میاندوآب از مشکلات و دلایل دیگری نیز برای عدم فعالیت کارخانه آسفالت میاندوآب در جلسه این شورا اظهار کرد: مشکل زمین کارخانه آسفالت هم حل نشده و از طرف دیگر گازکشی نیز نشده است و قیر تنها مشکل راه اندازی کارخانه آسفالت نیست.

,
بعد از شروع فعالیت دوره جدید شورای شهر نیز اعضای شورا بارها بر لزوم راه اندازی سریع کارخانه آسفالت تاکید و آن را دغدغه خود مطرح کرده اند.
,
بعد از شروع فعالیت دوره جدید شورای شهر نیز اعضای شورا بارها بر لزوم راه اندازی سریع کارخانه آسفالت تاکید و آن را دغدغه خود مطرح کرده اند.
,
بعد از شروع فعالیت دوره جدید شورای شهر نیز اعضای شورا بارها بر لزوم راه اندازی سریع کارخانه آسفالت تاکید و آن را دغدغه خود مطرح کرده اند.
,

لزوم تسریع در راه اندازی کارخانه آسفالت

, لزوم تسریع در راه اندازی کارخانه آسفالت, لزوم تسریع در راه اندازی کارخانه آسفالت,

رئیس شورای شهر میاندوآب در این زمینه گفت: وضعیت آسفالت شهرداری مطلوب نیست و در تنظیف شهری با مشکل روبرو هستیم.

,

فیروز تقوی با تاکید بر تسریع در راه اندازی کارخانه آسفالت، افزود: کارهای عقب افتاده زیادی مانند کارخانه آسفالت داریم که باید در نهایی شدن آنها تسریع شود.

,

عده ای برای برگزاری مناقصه آسفالت بیشتر از راه اندازی کارخانه آسفالت تلاش می کنند

, عده ای برای برگزاری مناقصه آسفالت بیشتر از راه اندازی کارخانه آسفالت تلاش می کنند, عده ای برای برگزاری مناقصه آسفالت بیشتر از راه اندازی کارخانه آسفالت تلاش می کنند,

بابک محمدزاده، عضو شورای شهر میاندوآب نیز در جلسه اخیر این شورا بل بیان اینکه شورا و شهرداری یکی هستند و از هم جدا نیستند، گفت: از زمانی که شروع به فعالیت کرده ایم، چندین مرتبه در مورد کارخانه‌ آسفالت بحث کرده ایم و  یکی از دغدغه های وضعیت آسفالت شهری بوده است.

,

وی با بیان اینکه با توجه به هزینه بر بودن خرید آسفالت، لازم است تا در فعالیت کارخانه آسفالت تسریع شود، افزود: باید مشکلات و موانع برطرف شود تا در چند ماه آینده کارخانه آسفالت راه اندازی شده و بتوانیم به زودی از کارخانه آسفالت استفاده کنیم و دیگر نیازی به خرید آسفالت نداشته و هزینه ها نیز کاهش یابد.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب با انتقاد از برخی رفتارهای کارکنان شهرداری و با بیان اینکه برخی رفتار کارکنان شهرداری در شان کارکنان این نهاد نیست ، تصریح کرد: از سوی دیگر متاسفانه شاهد هستیم که در شهرداری عده ای برای برگزاری مناقصه آسفالت بیشتر از راه اندازی کارخانه آسفالت تلاش می کنند.

,

آسفالت بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌

, آسفالت بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌, آسفالت بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌,

سرپرست شهرداری میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: براساس اعلام مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ این شهرداری، در نیمه نخست امسال آسفالت و جمع آوری زباله‌ها بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌ بوده است.

,

وحید اصغری پور افزود:  در مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، پیام ها و درخواست های شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم می شود به طوری که پیام های فوری در کوتاه ترین زمان توسط عوامل مربوطه رسیدگی می‌شود.

,

وی با بیان اینکه درخواست های عادی با برنامه ریزی، در زمانی مشخصی مورد توجه و اقدام قرار می گیرد، گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، جمع آوری زباله ، لایروبی، مرمت، لکه گیری معابر و مرمت پیاده روها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که شهروندان به واسطه سامانه ۱۳۷، مسئولان شهرداری را مطلع می کنند و پرسنل شهرداری با مشارکت و همکاری سازمان های خدمات رسان شهری به سرعت مشکلات را تا حد امکان رفع کرده اند.

,

حال آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست

, حال آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست, حال آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست,

حال آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست و با توجه به وضعیتی که شهرداری دارد، فصل کار عمرانی را نیز تقریبا از دست داده است و مردم همچنان باید چشم انتظار بهبود وضعیت آسفالت معابر باشید  از سوی دیگر مردم انتظار دارند وقتی کارخانه آسفالتی افتتاح می شود و در این راستا نیز به آنها وعده آسفالت و یا حل همیشگی مشکل آسفالت معابر شهری داده می شود، وضعیت معابر شهری میاندوآب به صورت فعلی نباشد.

,

کوتاه سخن اینکه کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها محسوب می شود و امیدواریم که مسئولان امر  به این موضوع توجه کرده و مدیران شهری در کوتاه ترین زمان ممکن به فکر حل این معضل باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه