اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

نمی توانیم در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان بی تفاوت باشیم

نمی توانیم در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان بی تفاوت باشیم
سردار بهمن ریحانی در مراسم هفته وحدت گفت: امروز ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی نمی توانیم در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان بی تفاوت باشیم و یا سست عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی در مراسم هفته وحدت که در حسینیه ثارالله سپاه استان کرمانشاه برگزار شد، تفرقه را عامل ظهور نحله های انحرافی و افراطی دانست و اظهار داشت: پس از انقلاب نیز آئین توحیدی اسلام نورانیت دیگری به خود گرفت و همه پایگاه‌های شیطانی در دنیا علیه این آئین و انقلاب متحد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در زمان جنگ غیر از سوریه می توان گفت همه کشورها علیه ایران بودند چرا که هراس داشتند اگر این آئین توحیدی ناب پا بگیرد حکومتهای آنها کوچک و جغرافیای آنها نابود و سلطه آنها از بین خواهد رفت لذا شروع به تفرقه اندازی و توطئه کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: آنها یا دین را به تفکرات بی تفاوتی رسوخ دادند و یا دین را زشت جلوه دادند و در کنار این راهبرد تفرقه را پیش گرفتند، همان کاری که داعشی ها کردند.

,

سردار ریحانی بیان داشت: امروز همه ما خصوصا جامعه و این قشر خاص و خواص مسئولیت زیادی برای استحکام این دین پیامبر خاتم(ص) داریم هم باید سفیران خوبی باشیم و هم بصیرت افزایی کنیم.

,

وی اظهار داشت: امروز ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی نمی توانیم در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان بی تفاوت باشیم و یا سست عمل کنیم چرا که اگر سست عمل کنیم باید منتظر حادثه بمانیم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: به حمد خدا در طول این بیش از ۴۰ سال انقلاب ملت سربلند ایران با رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری همه چالش ها و توطئه ها را پشت سرگذاشتیم اما این آخر کار نخواهد بود.

,

وی افزود: تا زمانی که ما بر اساس این تفکر و اعتقاد به خصوص این وحدت پیش برویم پیروز خواهیم بود آنها نمی توانند وحدت شیعه و سنی در نظام اسلامی را ببینند و به هر شکلی توطئه خواهند کرد.

,

سردار ریحانی گفت: امروز همه ما مسئولیت داریم چرا که تا زمانی این چراغ پرفروغ در سراسر دنیا در حال گسترش است پایگاه‌های شیاطین در حال تلاش و توطئه هستند و تا زمان ظهور حضرت حق مسئولیت سنگینی داریم که به حمد خدا این پرچم توحیدی ناب را که‌ محور آن در نظام جمهوری اسلامی با رهبری مدیر و مدبر و آگاه هست به دست صاحب اصلی آن خواهیم داد.

,

, ,


دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند

,
, دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند, دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند,

به گزارش مرصادنیوز، ماموستا ملا قادر قادری امروز چهارشنبه در مراسم هفته وحدت که در حسینیه ثارالله سپاه استان کرمانشاه برگزار شد به بیان تاریخچه جشن میلاد پرداخت و اظهار داشت: جشن میلاد در اورامانات از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و مردم از آن نتیجه های خوبی گرفته اند.

امام جمعه پاوه افزود: استقبال مردم اورامانات به‌خصوص شهرستان پاوه از جشن میلاد و هفته وحدت همواره استقبال خوبی بوده و تفاهم بین اهل تسنن و تشیع از جنگ مذهبی جلوگیری کرده است که بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: این بسیار با اهمیت است که حتی نویسندگان مسیحی از پیامبر اکرم(ص) به خوبی یاد می کنند و از حسنات ایشان می نویسند و پیامبر را شایسته رهبری مسلمانان می دانند.

ماموستا قادری امر به معروف و نهی از منکر را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: به خاطر همین در امر به معروف اشخاص و نهی از منکر، هم دوستان خوب و هم مخالفان سرسختی داریم.

وی ادامه داد: در برنامه استعمار جدید که هجمه های فرهنگی مدیریت شده وجود دارد شبانه روز تلاش می کنند تا میان مسلمانان تفرقه اندازی و ایجاد اختلاف کنند.

ماموستا قادری همچنین ترویج بد حجابی، اشاعه فساد در رسانه ها، گسترش حمل قاچاق، توزیع مواد مخدر و بحث حقوق زن را از دیگر هجمه های دشمنان علیه ملت‌های مسلمان عنوان کرد.

امام جمعه پاوه افزود: دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند و بر این عقیده هستند که باید کاری کنند که آنها را متفرق کنند.

ماموستا قادری بیان داشت: شعار بدون عمل به جایی راه ندارد، مسئولین باید به این مطلب اهتمام ویژه داشته باشند و اگر شعاری می دهند حتما عمل کنند.

وی افزود: باید به دو اصل عمل به گفته ها و دادن شعار در حد توان بیشتر توجه داشته باشیم.

, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

اسلام‌ مهیمن بر همه ادیان است/ وحدت مسلمین از اصولی است که خداوند آنرا بیان کرده است

, اسلام‌ مهیمن بر همه ادیان است/ وحدت مسلمین از اصولی است که خداوند آنرا بیان کرده است, اسلام‌ مهیمن بر همه ادیان است/ وحدت مسلمین از اصولی است که خداوند آنرا بیان کرده است,

 به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در مراسم هفته وحدت که در حسینیه ثارالله سپاه کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: شیعه و سنی با هم فرقی ندارند و نباید تفکیکی بین آنها قائل باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اسلام‌ مهیمن بر همه ادیان است همانطور که قرآن مهیمن است رسول الله نیز مهیمن است و هیمنه بر همه افکار و ادیان دارد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ حق و باطل از اول خلقت انسان بوده و تمامی ندارد و می توان گفت مسلمانان هیمنه بر عالم و تمامی تفکرات دارند و هیچ وقت نباید بین آنها اختلافی باشد.

آیت الله علما گفت: وحدت مسلمین از اصولی است که خداوند آنرا بیان کرده و ما نمی توانیم خلاف آنرا انتخاب کنیم.

وی اظهار داشت: تمام سخنان پیامبر(ص) حرف خدا و متکی به وحی است لذا مهیمن و اشراف بر تمام امور دارد.

آیت الله علما به مقام سردار سلیمانی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: رسیدن به چنین مقامی به دلیل تبعیت از اسلام است که انسان را در دنیا به مقام والا می رساند تا جایی که اوباما رئیس جمهور آمریکا آرزوی دیدن او را داشت.

وی اسلام‌ را سفره ای نجات بخش معرفی کرد و بیان داشت: اسلام‌ برای دنیا حرف دارد و با فطرت انسان‌ها سروکار دارد چنانچه امام(ره) با تکیه بر اسلام‌ توانست در سن ۸۰ سالگی با پیروزی بر باطل همه را مات و مبهوت کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز هیچ جای دنیا همانند اسلام حرف برای گفتن ندارد و ما شاگرد چنین مکتبی هستیم و آنچه که ما را در دنیا مطرح کرده است همین وحدت است.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) وحدت را ریشه پیروزی‌ها می دانست و بر آن اصرار داشت و همواره بر حفظ وحدت تاکید داشت.

آیت الله علما گفت: امروز به برکت نظرات مقام معظم رهبری و شناخت همه ما از این کلمه وحدت این مهم در دنیا می درخشد.

وی تصریح کرد: اسلام‌ سرمایه دار است و سرمایه هایی همچون قرآن و مفسرین قرآن دارد که اسلام‌ را درک کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: به حمدالله ما یک امت متکی به قرآن هستیم و تمام پیروزی هایی را که کسب کردیم به واسطه همین تربیت های الهی و وحدتی است که بین ملت وجود دارد.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی کشور ما در مقابل قدرت های بزرگ به برکت وحدت بین اهل تسنن و تشیع است لذا باید این سرمایه بزرگ را حفظ کنیم و پشت سر امام(ره) و رهبری، همان چیزی که دشمنان از آن واهمه دارند، حرکت کنیم.

, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه