اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

۲۳ هزار کارگر لرستانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

۲۳ هزار کارگر لرستانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند
گودرزی گفت: 23 هزار و 695 کارگر ساختمانی در استان لرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تعداد بیمه شده های اصلی در استان ۲۱۷ هزار و ۹۴۵ نفر هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آنها مجموع بیمه شده ها ۳۷۹ هزار و ۵۸۲ نفر است که از خدمات مختلف تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همچنین ۸۷ هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان وجود دارد که ماهانه بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان مستمری در استان پرداخت می شود و جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان ۷۴۴ هزار و ۸۴۵ نفر هستند.

,

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به پرداخت بیمه بیکاری تصریح کرد: بیمه بیکاری مشمول کسانی است که کار خود را از دست داده اند که در استان هزار و ۹۶۷ نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند.

,

گودرزی با اشاره به بیمه خادمان مساجد و باربران گفت: خادمان مساجد و باربران از یارانه کمک دولت استفاده می کنند که در این راستا ۷۳۷ خادم مساجد در استان زیر چتر سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات مختلف استفاده می نمایند، علاوه بر این نیز ۲۴۰ باربر تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

,

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۳ هزار و ۶۹۵ کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات سازمان بهره مند می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه