اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

۸۱۴ هزار کردستانی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

۸۱۴ هزار کردستانی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۸۱۴ هزار و ۴۸۴ نفر در استان نوبت اول و ۳۸۴ هزار و ۳۷۵ نفر نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قادری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،  گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۲۱۸ دُز واکسن کرونا با احتساب نوبت اول، دوم و بوستر در استان تزریق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ،,

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲۱ هزار دُز واکسن در استان به گروه‌های هدف تزریق می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۶۲ درصد جمعیت استان علیه این ویروس واکسینه شده‌اند.

,

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۱۸۹ دُز واکسن تا این لحظه به استان تحویل شده است، افزود: از این تعداد ۵۸۲ هزار و ۹۷۱ دُز واکسن باقی‌مانده است.

,

قادری درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان در استان را ۱۰۰ درصد بیان کرد و ادامه داد: تا این لحظه ۷۱ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۱۴ هزار و ۴۸۴ نفر در استان در نوبت اول و ۳۸۴ هزار و ۳۷۵ نفر در نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، یادآور شد: ۳۵۹ نفر از کادر درمان در قالب دُز بوستر (نوبت سوم) واکسینه شده‌اند.

,

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونا سنندج همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، بیان کرد: شهرستان‌های بانه، قروه، سقز، کامیاران در وضعیت نارنجی و دهگلان، بیجار، دیواندره و سروآباد نیز در وضعیت زرد هستند.

,

قادری با بیان اینکه در شهرستان‌هایی که در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز هستند، آمار ابتلا و بستری کرونا به طور چشمگیری کاهش یافته است، گفت: استقبال مردم در برخی شهرستان‌ها همچنان ضعیف است و رعایت پروتکل‌ها نیز در حد پایینی قرار دارد که این روند نگران کننده و احتمال وقوع پیک ششم را به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه