اخبار داغ

پژمانفر در گفت‌وگو با دانا:

دولت سیزدهم قدم در مسیر اشتباه اعتماد به غرب نمی‌گذارد/ وادادگی در عرصه دیپلماسی هیچ دستاوردی نداشت

دولت سیزدهم قدم در مسیر اشتباه اعتماد به غرب نمی‌گذارد/ وادادگی در عرصه دیپلماسی هیچ دستاوردی نداشت
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکراتی که در طول 8 سال گذشته انجام شد هیچ عایده ای برای کشور نداشت گفت: دولت سیزدهم هرگز قدم در مسیر اشتباه دولت قبل برای مذاکره نمی گذارد.
[

«نصرالله پژمانفر»، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه در تمام 8 سال گذشته دولت تدبیر و امید و جریان رسانه ای حامی آن شعار داد که هیچ راهی جر آنچه ما رفتیم برای دیپلماسی و مذاکره با دنیا وجود ندارد گفت: دولت قبل آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره زد اما دیدیم که برای ساده ترین کارها مثل خرید واکسن کشور در زمان دولت دوزادهم دچار بحران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دولت قبل گفته بود در مقوله واردات واکسن به جایی می رسیم که کشته های ناشی از کرونا کف خیابان ها را پر خواهد کرد عنوان کرد: دولت سیزدهم بدون هیچ توافق جدیدی و بدون پذیرش FATF واکسن مورد نیاز را به کشور وارد و روند افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا را متوقف کرد.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم هیچ گاه نگفته و ادعا نکرده است که با دنیا مذاکره نمی کنیم ادامه داد: بارها گفتیم که مذاکره خفت بار نمیکنیم، مسیری که دولت قبل در پیش گرفت مذاکره برای مذاکره بود که حاصل آن چیزی جز خسران برای کشور نبود.

,

پژمانفر با اشاره به اینکه مذاکراتی که در طول 8 سال انجام دادند هیچ عایده ای برای کشور نداشت گفت: دولت سیزدهم هرگز قدم در مسیر اشتباه دولت قبل برای مذاکره نمی گذارد.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه هرگز به مسیر امید به غرب در مذاکرات برنخواهیم گشت تاکید کرد: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم تلاش های خود را هم در عرصه دیپلماسی و هم در عرصه مذاکرات هسته ای در پیش خواهد گرفت اما به هیچ وجه از حقوق ملت ایران عقب نشینی نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز اروپا و آمریکا به دنبال مذاکره با مقامات ایرانی هستند عنوان کرد: این علاقمندی غرب نشان می دهد که دولت قبل در عرصه دیپلماسی دچار وادادگی بود اما وادادگی در برابر دشمن هیچ دستاوردی نخواهد داشت و هر چقدر استقامت و ایستادگی داشته باشیم به پیروزی نزدیک تر خواهیم شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه