اخبار داغ

افت ۱۳هزارواحدی شاخص کل؛

آخرین روز معاملاتی مهر ماه منفی، تمام شد/ ارزش بازار در بورس به بیش از ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار میلیارد تومان رسید

آخرین روز معاملاتی مهر ماه منفی، تمام شد/ ارزش بازار در بورس به بیش از ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار میلیارد تومان رسید
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی مهر ماه با ثبت افت ۱۳هزا رواحدی مواجه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۱ واحد نزول کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بورس امروز در تقابل بین خریداران و فروشندگان در یک روند رو به کاهش قدم برداشت تا جایی که شاخص کل بازار با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحد به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۱ واحد نزول کرد.

شاخص هموزن نیز با کاهش ۱۰۸۲ واحد به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۳ واحد رسید.

امروز، ارزش بازار در بورس به بیش از ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار میلیارد تومان رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس هم به بیش از یک میلیون و ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید که با این حساب ارزش روز شرکت‌های بورسی و فرابورسی به بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۵.۲ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۶۱ هزار فقره معامله و به ارزش ۴۰۲۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز اکثر شاخص‌ها قرمز بودند به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت در معیار وزنی ـ ارزشی ۹۱ صدم درصد کاهش یافت، این دو شاخص با معیار هموزن فقط ۲۷ صدم درصد افت کردند.

نمادهای پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه، ملی مس ایران، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری غدیر و پتروشیمی نفت شیراز به ترتیب بیشتری اثر کاهشی بر شاخص بورس را ایفا کردند.

در فرابورس ایران هم امروز روند رو به کاهش وجود داشت، به گونه‌ای که شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات با کاهش ۱۳۱ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید. همچنین ارزش بازار پایه که شامل شرکت‌هایی است که هنوز در تابلوی اصلی معاملات قرار نگرفته‌اند و اطلاعات آنها کامل نیست، به رقم ۳۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران در فرابورس ایران بیش از ۲.۸ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۳۰۰ هزار فقره معامله و به ارزش ۳۸ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نماد پلیمر آریا ساسول بیشتری اثر افزایشی بر شاخص فرابورس را داشته و در جهت دیگر نمادهای پتروشیمی زاگرس،‌ صنعتی مینو، پالایش شیراز، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب بیشترین اثر کاهشی بر شاخص فرابورس را داشته‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
, معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۵.۲ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۶۱ هزار فقره معامله و به ارزش ۴۰۲۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.,
,
,
,
,
,
, در فرابورس ایران هم امروز روند رو به کاهش وجود داشت، به گونه‌ای که شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات با کاهش ۱۳۱ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه