اخبار داغ

شهروندان یاسوجی اذعان کردند؛

قطعی آب، چالش جدید شهروندان یاسوجی/کلافگی مردم در موج جیره بندی های پائیزه

قطعی آب، چالش جدید شهروندان یاسوجی/کلافگی مردم در موج جیره بندی های پائیزه
چالش جیره بندی آب در شهر یاسوج و عدم تمایل مسئولان آبفا برای بهبودی وضعیت موجود در این شهر ، موج گلایه هرروزه شهروندان را در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس 28 روز از فصل تابستان در شهر یاسوج می گذرد و از اواخر این فصل مسئولان آبفا در شهر یاسوج مدعی هستند که دیگر قطعی آب و جیره بندی نداریم اما پیامک ها و تلفن های شهروندان یاسوجی به تحریریه این پایگاه خبری حکایت از بی خیالی این مسئولان در بهبود وضعیت موجود این شهر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تماس های شهروندان یاسوجی حالا به چالشی در جیره بندی آب در مناطق مختلف شهر تبدیل شده و شاید با این وضعیت که مشاهده می شود، آب بحران پاییز و زمستان پایتخت طبیعت ایران است.

,

بسیاری از شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری خواستار رسیدگی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به قطعی های مکرر آب شرب هستند و انگار گوش مسئولان بدهکار نیست و نارضایتی ها در مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله خیابان های معلم، هجرت، شاهد و عدل مردم را کلافه کرده است.

,

آنگونه که شهروندان یاسوجی اذعان می کنند قطعی آب در این شهر منطقه ای بوده و در برخی از مناطق در طول شبانه روز شاهد آب پایدار هستند و می گویند اقوام ما ساکن در ترمینال و ابوذر ها هیچ روز آب شرب آنها جیره بندی نمی شودو ما باید روزانه با قطعی آب مواجه باشیم.

,

گلایه به حق مردم نیازمند تدبیر از سوی مسئولان در شهر پر آب یاسوج است ، یاسوجی که روز به روز بر جمعیت آن به واسطه مهاجرت افزوده می شود .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه