اخبار داغ

روایت سرمربی تیم ملی تکواندو افغانستان از مسابقات ایران

اسلمی: ایران یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات تکواندو G1 را برگزار کرد/ 90 درصد بچه‌های ما در شهرهای مختلف ایران زندگی می‌کنند

اسلمی: ایران یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات تکواندو G1 را برگزار کرد/ 90 درصد بچه‌های ما در شهرهای مختلف ایران زندگی می‌کنند
سرمربی تیم ملی تکواندو افغانستان گفت: ایران همواره از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است. شرایط برای این مسابقات نیز همینگونه بود و فدراسیون تکواندو از هیچ کمکی دریغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ذبیح‌اله اسلمی سرمربی تیم ملی تکواندو افغانستان در خصوص حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی تکواندوی ایران اظهار داشت: برای حضور در تورنمنت‌های ایران، تیمی را با نام قفسه‌بندی وکیلی و با سرمربیگری استاد حسین کریمی تشکیل دادیم و در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم. در این مسابقات در میان 10 باشگاه در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و در مسابقات جام فجر نیز به صورت مشترک، سوم شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص سطح تورنمنت‌های ایران عنوان کرد: به جرات می‌توانم بگویم که ایران یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات G1 در سطح قاره آسیا را برگزار کرد.

, G1,

سرمربی تیم ملی افغانستان در پاسخ به این سوال که ورزشکاران این کشور در ایران زندگی می‌کنند، گفت: 90 درصد بچه‌های ما در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران زندگی می‌کنند و با مدیریت خوب توانستیم این بچه‌ها را دور هم جمع کنیم و به نمایندگی از اقغانستان در مسابقات حضور داشته باشیم.

,

اسلمی با تاکید از حمایت ایران از تکواندوکاران افغانستان گفت: ایران همواره از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است. شرایط برای این مسابقات نیز همینگونه بود و فدراسیون تکواندو ایران در بحث ثبت‌نام و مسائل دیگر همکاری بسیار زیادی با ما داشت و از هیچ کمکی دریغ کرد.

,

وی در خصوص ارتباط با فدراسیون افغانستان گفت: فدراسیون افغانستان باید اسامی ما را ایمیل می‌کرد و در این شرایط خیلی به ما لطف داشت.

,

سرمربی تیم ملی تکواندوی افغانستان در خصوص سطح تکواندوی این کشور گفت: در حال حاضر شرایط در افغانستان خیلی سخت است، اما مربیانی در ایران مانند استاد حسین کریمی، استاد محمد میرزایی، استاد غلامرضا عزیری و استاد نوری هستند که از هیچ چیزی برای بازیکنان ما کوتاهی نکردند. قهرمانانی مانند روح‌اله نیک‌پا و محسن رضایی نیز از همین جا شروع کردند و در لیگ ایران بازی کردند. لیگ برتر ایران زمینه رشد بازیکنان ما را فراهم کرده است.

,

اسلمی در خصوص تداوم حضور تیمی از افغانستان در لیگ برتر تکواندوی ایران گفت: قطعاً ما امسال با قدرت و با دست پر در مسابقات شرکت خواهیم کرد. شرایط برای تمرین همزمان بچه‌ها سخت است و بازیکنان ما در تهران، شیراز و مشهد زندگی می‌کنند، اما قصد داریم تیمی قوی‌تر با کمک از بازیکنان ایرانی را تشکیل بدهیم و در لیگ شرکت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه