اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام وحدت به بشریت است/ عزت اسلام به حفظ وحدت گره خورده است

زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام وحدت به بشریت است/ عزت اسلام به حفظ وحدت گره خورده است
سامان اردشیری وحدت را راه نجات بشریت عنوان کرد و گفت: امت اسلامی برای اعتلای دین و آموزه های نبوی همواره باید زمینه های ایجاد وحدت را تقویت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سامان اردشیری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: دشمنان به هر بهانه ای به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور هستند و رمز موفقیت خود را نیز در همین اصل می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی وحدت و انسجام  را برای همه مذاهب و فرق اسلامی ضرورتی غیرقابل انکار دانست و افزود: یک قرن اخیر اوج دوران استکبار و استعمار بود؛ چه جرم ها، جنایت ها و خون ریزی هایی که علیه مسلمانان در خلاء همین وحدت انجام نداده اند.
,
 
,
اردشیری با اشاره به اینکه نام پیامبر اکرم(ص) با الفت، برادری، مهر، اخوت و جوانمردی پیوند خورده است، ادامه داد: حضرت محمد(ص) برای اتمام و اکمال مکارم اخلاق مبعوث شده است.
,
 
,
این کارشناس وحدت را راه نجات بشریت عنوان کرد و گفت: امت اسلامی برای اعتلای دین و آموزه های نبوی همواره باید زمینه های ایجاد وحدت را تقویت کنند.
,
 
,
وی در خاتمه راهبردهای ایجاد وحدت در کشور را متنوع دانست و خاطرنشان کرد: زبان هنر به دلیل تاثیرگذاری و بین المللی بودن آن همواره یکی از مورد اتکا ترین این راهبردها به شمار می رود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه