اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جهاد علمی مهمترین ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است

جهاد علمی مهمترین ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است
کریمی گفت: جهاد علمی دومین ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است چراکه پژوهش محوری از نیازهای مهم کشور در چهل سال دوم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز(چهارشنبه) در آیین یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله گفت: بسیج در گام دوم انقلاب همچون گام اول یکی از ارکان حرکت شتابنده نظام اسلامی به سمت پیشرفت ها و ستون پیش برنده و پیش رونده انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج ولایت محور و ولایت باور است که با عمل صالح و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی همراه با موقعیت شناسی، بصیرت و واقع بینی در میدان های مختلف نقش آفرینی می کند.

,

کریمی اظهار کرد: بسیج با رویکرد مردمی پاسدار هویت اسلامی و انقلابی است و نگاه بسیج به آینده امیدآفرینی است و امروز بسیج با این مولفه ها به یکی از ظرفیت های مهم کشور تبدیل شده و لذا همانگونه که کشور با تفکر و فرهنگ بسیجی توانسته از پیچ های متعدد عبور کند در گام دوم نیز بسیج نقشی راهبردی و کلیدی دارد.

,

وی بیان کرد: بسیج در گام اول انقلاب نقش مهمی در تثبیت و قدرت آفرینی برای نظام اسلامی داشته و قطعا در گام دوم انقلاب نقش مهمی در تمدن سازی خواهد داشت چراکه گام دوم انقلاب گام تمدن سازی است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: یکی از محورهای اساسی بسیج در گام دوم امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ تحریف است که مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین را برای بسیجیان و جوانان صادر کردند و لذا اولین کارویژه بسیج در گام دوم نقش آفرینی در جهاد تبیین است.

,

وی ادامه داد: جهاد علمی دومین ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است چراکه پژوهش محوری از نیازهای مهم کشور در چهل سال دوم است و تحقق جهاد علمی می تواند علاوه بر اینکه تولید کننده قدرت باشد همچنین کشور را از وابستگی ها نجات خواهد داد.

,

کریمی تأکید کرد: محرومیت زدایی و مقابله همه جانبه به جنگ اقتصادی یکی دیگر از ماموریت های بسیج در گام دوم انقلاب است که محوریت این ماموریت توانمند سازی و آموزش می باشد.

,

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از افتخارات، حماسه ها و مجاهدت ها است،گفت: ایران اسلامی علیرغم همه تهدیدات و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است و دستاوردهای عظیمی همچون استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی ، امنیت و پیشرفت های مختلف نشان از اقتدار روز افزون ایران دارد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: الگوگیری از تجربیات گذشته همچون دفاع مقدس در گام دوم انقلاب یک ضرورت است و اگر امروز نگاه انقلابی و جهادی در بسیاری از بخش های کشور حاکم شود قطعا گشایش های بزرگی رقم خواهد خورد و لذا نباید بگذاریم فرهنگ و گنج گران بهای دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

,

وی بیان کرد: سپاه با پشتوانه منویات و هدایت های مقام معظم رهبری، با تکیه بر مکتب عاشورایی معنویت دینی و با استفاده از بسیج مردمی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و در گام دوم انقلاب سپاه در رسیدن به قله های بلند افتخار و قوی شدن در همه ابعاد شتابنده حرکت می کند.

,

کریمی خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب گام رشد و تعالی ملت ایران و افول سلطه گران در برابر قدرت انقلاب اسلامی است و با سه مولفه مکتب اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و مردم در مسیر تمدن سازی حرکت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه