اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

تولیدکننده‌های داخلی فقدان رقیب خارجی را دستمایه عدم ارتقاء کیفیت نکنند/ کره جنوبی به جای منابع ارزی درصدد واردات لوازم خانگی به ایران بود

تولیدکننده‌های داخلی فقدان رقیب خارجی را دستمایه عدم ارتقاء کیفیت نکنند/ کره جنوبی به جای منابع ارزی درصدد واردات لوازم خانگی به ایران بود
مهدی عسگری گفت: با ارتقاء تولیدات ملی مصرف‌کننده داخلی با تنوع مناسبی به لحاظ کمی و کیفی در بازار لوازم خانگی مواجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در زمینه لوازم خانگی طی سال هایی که تحریم بودیم، شرکت های تولید کننده توانستند تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند و رشد خیلی خوبی داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری افزود: در یکسال گذشته از نظر کیفی و کمی، محصولات داخلی رشد چشمگیری داشته اند، اگر چه باید تولیدکنندگان باید فرصت را غنیمت دانسته و در راستای ابلاغیه رهبر معظم انقلاب روند ارتقا کیفیت را ادامه دهند.
,
 
,
نماینده مردم کرج در مجلس اظهار داشت: از نظر کمی در آستانه ایجاد ظرفیت برای صادرات لوازم خانگی هستیم و یکی از قطب‌های این تولید، استان البرز است، پیش از این در مجلس و کمیسیون صنایع پیگیری کردیم تا تولیدات مشابه با ممنوعیت واردات مواجه شوند.
,
 
,
عسگری تصریح کرد: خوشبختانه دستور رهبر معظم انقلاب هم اتمام حجتی برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی کره ای بود، یکی از دلایلی که کره جنوبی به جای منابع ارزی ما درصدد ارائه محصولات به ایران بود، حرکت کشورمان به سمت خودکفایی بود.
,
 
,
وی واردات کالاهای کره ای را ضربه ای جدی به تولید داخلی دانست و گفت: البته شرکت های تولیدکننده داخلی نباید فقدان رقیب خارجی را دستمایه ای برای عدم ارتقا کیفیت کنند بلکه باید ابلاغیه رهبری را فرصتی برای ادامه روند رشد کیفیت بدانند. 
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: با ارتقا تولیدات ملی مصرف کننده داخلی با تنوع مناسبی به لحاظ کمی و کیفی مواجه خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه