اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه افتتاح شد

بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه افتتاح شد
بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه صبح امروز با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دکتر حسین ابراهیمی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در آئین افتتاح بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه صبح امروز با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی آموزشی درمانی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه در زمینی به مساحت ۶۰ هزار و ۵۸۸ مترمربع احداث شده که ساختمان اصلی این بیمارستان ۲۱ هزار و ۷۶۴ مترمربع زیربنا دارد 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این بیمارستان شامل ۶ طبقه و دارای ۱۴ بخش و بیش از ۱۰ واحد پشتیبان است و طبقه منهای یک شامل نمازخانه، آزمایشگاه، دیالیز، سرور و فناوری اطلاعات، موتورخانه، آشپزخانه، رختشویخانه، کاخداری،  انبارها و مورگ می باشد. 

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه همچنین گفت: طبقه همکف نیز شامل ورودی اصلی، اورژانس، رادیولوژی، بخش بستری داخلی و داروخانه است.

,

ابراهیمی پور بیان کرد: بخشهای اتاق عمل، NICU ،ICU ،LDR، ریکاوری و پانسیون در طبقۀ اول قرار دارند و بخشهای بستری کودکان، CCU، بستری زنان، اتاق آموزش و هواساز هم در طبقه دوم واقع شده است.  

,

وی افزود: طبقه سوم شامل بستری جراحی، سالن انتظار و اتاق آموزش و در طبقه چهارم نیز بخش بستری داخلی، اتاق آموزش و سالن انتظار قرار دارد. 

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: مجری احداث این بیمارستان وزارت مسکن و شهرسازی است که در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی و عملیات احداث آن از سال ۱۳۸۹ 
آغاز و در سال ۱۳۹۹ به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تحویل شد.
 
وی افزود: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال، تکمیل و تجهیز شده است.

,
,
,
,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بیش از ۳۶۸ هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی ارایه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه