اخبار داغ

مدیرکل امور عشایر لرستان:

۵۰ هزار راس دام عشایر لرستان بیمه شدند

۵۰ هزار راس دام عشایر لرستان بیمه شدند
موسوی با اشاره به عدم استقبال از بیمه دام ها گفت: تاکنون تنها ۵۰ هزار راس دام عشایر لرستان بیمه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ضیاء موسوی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: عشایر سالهاست به خاطر اینکه صندوق بیمه دام ومحصولات کشاورزی به انواع مختلف در پرداخت غرامت تعلل ایجاد می کند، از بیمه کردن دام و کشاورزی خودداری می کنند و استقبالی از این موضوع نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: تعلل و روند پرداخت غرامت سبب شده تا عشایر از بیمه کردن دام ها استقبال زیادی نداشته باشند، از طرفی صندوق بیمه تا به حال یک بیمه پایه داشت ولی هم اکنون یک بیمه پایه به علاوه هویت گذاری که حدود ۱۵ هزار تومان می شود که این بیمه برای حوادث طبیعی وچندین بیماری است و از طرفی بیماری هایی که شامل واکسن هستند را قبول نمی کند.

,

مدیرکل امور عشایری لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در بین عشایر استان وجود دارد اما تاکنون حدود ۵۰ هزار راس دام بیمه شده اند.

,

موسوی از بیمه هشت هزار خانوار عشایری خبر داد و گفت: همچنین هشت هزار و ۵۴۴ نفر از جمعیت عشایری استان تحت پوشش بیمه قرار دارند و از خدمات و مزایای آن بهره مند می شوند.

,

وی بیان کرد: طرح ملی بیمه عشایر برای افرادی که فاقد بیمه هستند اجرا شده که در این طرح افراد فاقد بیمه از طرح دولت تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه