اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد خبرداد؛

اختصاص ۹میلیارد اعتبار برای اجرای طرح آبیاری نوین در بروجرد

اختصاص ۹میلیارد اعتبار برای اجرای طرح آبیاری نوین در بروجرد
گودرزی گفت: ۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبیاری نوین در بروجرد پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سیستم‌های آبیاری نوین با هدف جلوگیری از هدررفت آب، مصرف بهینه و افزایش بهره‌وری در دستور کار قرار دارد که تاکنون دو هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی بروجرد تحت پوشش این نوع آبیاری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برای اجرای این طرح ۸۰ درصد هزینه به صورت کمک بلاعوض از سوی دولت و ۲۰ درصد توسط کشاورز انجام می شود که جهاد کشاورزی تا هر میزان را، می تواند تحت پوشش این نوع آبیاری قرار دهد.

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ هکتار دیگر از اراضی بروجرد برای اقدام طرح آبیاری نوین در بروجرد تشکیل پرونده داده اند که تلاش می شود تا این میزان اراضی تا پایان سال تحت پوشش قرار گیرند.

,

گودرزی عنوان کرد: امسال ۹ میلیارد تومان اعتبار به صورت کمک بلاعوض برای این طرح در بروجرد پرداخت شد که شامل ۲۲۷ هکتار از اراضی کشاورزی در روستای کپر جودکی بوده است.

,

وی گفت: در شهرستان بروجرد ۶۸ هزار هکتار اراضی دیم و آبی وجود دارد که تلاش می شود اراضی بیشتری به سیستم آبیاری نوین مجهز شود و مهمترین مشکل در کندی اجرای این طرح، سهم آورده کشاورز است که برخی به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت این میزان هزینه را ندارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه