اخبار داغ

امام جمعه گیلانغرب:

سیاست تغییر و تحول باید با تغییر مدیران صورت بگیرد/ تعصبات بیجا سبب می‌شود استدلال و منطق کنار برود

سیاست تغییر و تحول باید با تغییر مدیران صورت بگیرد/ تعصبات بیجا سبب می‌شود استدلال و منطق کنار برود
حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب گفت: در حال حاضر دولت سیاست تغییر و تحول را در پیش گرفته که در استان نیز باید با تغییر مدیران این مهم صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب شب گذشته در جلسه تالار گفتگوی استان کرمانشاه که با موضوع “کرمانشاه, منتظر تغییر مدیران” برگزار شد اظهار داشت: یکی از جنبه‌های تربیتی و وحدت گونه سیره پیغمبر(ص) پرهیز از تعصبات است که گاهی در موضوعات مختلفی که پیرامون مباحث مدیریتی در استان است رد پای آن دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

امام جمعه گیلانغرب افزود: پیامبر(ص) در روایتی می‌فرماید کسی که تعصب بورزد از ساحت انسانیت و جایگاهی که قرار دارد به دور است.

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که متاسفانه امروز در همه جهات درگیر آن قضیه هستیم بحث تعصب ورزی است که پیامبر اکرم(ص) بسیار نسبت به دوری از آن تاکید فرمودند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اصرار و پافشاری برخی بدون دلیل و استدلال برای امورات انجام می دهند گفت: تعصب گاهی در امور دینی و اجرایی دیده می شود؛ این در حالی است که حرکت و تلاش انسان باید برگرفته از عقلانیت و به دور از پافشاری بیجا در امورات مختلف باشد.

,

وی بیان داشت: تعصب آغاز تفرقه و پایان وحدت و همدلی است؛ وحدتی که ممکن است پیرامون موضوعی باشد اما گاها در اثر غفلت ممکن است همدلی از بین برود و ما نباید اجازه دهیم دیگران از ما بستری بسازند که جامعه دچار انحراف شود.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: امروز متاسفانه در موضوع انتخاب مدیران بحث رزومه سازی را می توان در قسمت‌های مختلف دید، افراد به دنبال این هستند که یک رزومه را برای خود بسازند بدون اینکه کاری را انجام داده باشند یا ویژگی‌ها و سوابقی داشته باشند.

,

وی اظهار داشت: تعصبات بیجا سبب می‌شود استدلال و منطق کنار برود و بر موضوعات اصرار و پافشاری شود؛ این در حالی است که رسیدگی به بسیاری از کارهایی که روی زمین مانده از جمله آسیب‌های اجتماعی، آمار بالای بیکاری، محرومیت‌ها و گرفتاری‌هایی که ذیل این آسیب‌ها است، در اولویت قرار دارد.

,

امام جمعه گیلانغرب افزود: متاسفانه استانی داریم که با وجود مشکلات عمده در صدر استان های بیکار و پرمشغله قرار دارد لذا باید گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب توقعات و فشارها را کم کنند تا مسیر خدمت در استان هموار شود.

,

وی خاطر نشان کرد: نگاه دولت این است که کارها انجام شود اما همواره تحقق این سیاست و جهت گیری آن در استان نیازمند کنار گذاشتن تعصبات است.

,

حجت‌الاسلام فاطمی نسب اذعان داشت: متولیان استان باید فشارها را کمتر کنند و اجازه دهند تا مسیر خدمتی که دولت در پیش گرفته در استان نیز محقق شود.

,

وی گفت: در مقوله تغییر مدیران باید نگاه استان به مسائل و گرفتاریها باشد تا با سیاست‌های دولت هماهنگ شود.

,

امام جمعه گیلانغرب اظهار داشت: در حال حاضر دولت سیاست تغییر و تحول را در پیش گرفته که در استان نیز باید با تغییر مدیران این مهم صورت بگیرد.

,

وی بیان داشت: در طول این سال‌ها گرفتاری‌های زیادی داشتیم که البته از سوی مدیران کارها و تلاش‌هایی صورت گرفته اما شاید به اندازه کافی نبوده است.

,

حجت‌الاسلام فاطمی نسب افزود: ما مدیری می‌خواهیم که در راس مسئولیت خطیر قرار بگیرد و با نگاه عقلانیت و انقلابی که رهبر انقلاب فرمودند نیاز کشور است، هماهنگ باشد و بتواند در مدیران بخش هم این تحرک را ایجاد کند.

,

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه استان ما دچار رکود و سکون شده است، اظهار داشت: در انتخاب مسئولین، بسیاری به دنبال دیده شدن هستند اما ما افرادی را در مسندها می‌خواهیم که به دنبال پافشاری و اصرار نباشند. مدیری نیاز داریم که با حرکت جهادی و عقلانیت وارد شود و دنبال کار و تلاش باشد تا استان را از این سکون و رکود خارج کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه