اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه:

امروز امت اسلامی به شدت نیازمند وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان است

امروز امت اسلامی به شدت نیازمند وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان است
سردار مرتضوی گفت: امروز امت اسلامی به شدت نیازمند وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان است از طرف دیگر زندگی شهدای وحدت بهترین الگو برای ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدحسن مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در دوازدهمین یادواره گرامیداشت و تکریم شهدای وحدت که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همواره یاد و خاطره شهدای وحدت در دل و جان ما زنده است و سردار شهید شوشتری در مسیر اقدامات عملی وحدت و نیز عرصه اقدامات علمی وحدت گام برداشت و تلاش بسیاری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سردار مرتضوی با تاکید بر اینکه امروز امت اسلامی به شدت نیازمند وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای وحدت نیز توفیقی در همین مسیر است.

,

وی تصریح کرد: فرماندهی سردار شوشتری در طول زمان در جریان بود و او برای ما تمام شدنی نیست و نخواهد بود از طرف دیگر هر چه در فرماندهی سرداران شهید شوشتری و محمدزاده بیشتر تعمق کنیم، درمی‌یابیم که هنوز برای رسیدن به قله برجسته مورد انتظار انقلاب اسلامی و این شهدای عزیز راه درازی را باید طی کرد.

,

 فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: این شهدا همه وجودشان را برای اعتلای اسلام عزیز هزینه کردند و امروز باید با درک درست، سیره عملی آنها را درک کنیم و در زندگی دنیایی خودمان جاری و ساری کنیم از این رو زندگی این شهدا بهترین الگو برای ماست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه