اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برتر در واکسیناسون دانش‌آموزان است+تصاویر

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برتر در واکسیناسون دانش‌آموزان است+تصاویر
علیرضا کاظمی با اشاره به اینکه مدارس سنگی در کشور جمع آوری می شوند گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در واکسیناسون دانش آموزان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرپرست آموزش و پرورش در آئین بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه سپهبد شهید قاسم سلیمانی یاسوج با بیان اینکه آموزش پرورش استان در عرصه های مختلف موفق عمل کرده و امروز جز دومین استان کشور است که از بالاترین فضای آموزشی در کشور برخوردار است و این عدد و رقم ها نشان دهنده این است که کارهای بزرگی انجام شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

علیرضا کاظمی با اشاره به اینکه در حوزه ساخت مدارس در استان مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کنیم گفت:  یکی از فلسفه های حضور ما تمرکز بر رفع این مشکلات در مناطق مختلف و آسیب ها است .

,

وی با تاکید بر اینکه مدارس کانکسی شایسته استانی با این سابقه نیست که ۴۵۰ مدرسه سنگی و ۳۴۰ مدرسه کانکسی داشته باشد گفت: با همت و کمک خیرین تمام مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز را در استان جمع خواهیم کرد .

,

کاظمی اظهار کرد: با کمک دیگر استان ها توانستیم از بحران زلزله سی سخت خارج شویم و مدارس این شهرستان تعمیر ،بازسازی و مقاومت سازی شدند.

,

سرپرست آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های مدارس در اولویت قرار دارند گفت: مدارس سنگی در برخی مکان هاا شاید مناسب باشد اما تلاش می‌کنیم مدارس سنگی در کل کشور و این استان با الگوهای جدید جایگزین شوند.

,

کاظمی در ادامه افزود : در یک سال گذشته زحمات زیادی در سی سخت کشیده شد و به این پروژه ها امروز سرکشی خواهیم کرد و وضعیت آن منطقه را بررسی می‌کنیم که در سطح شایسته ای برای مردم خدمات رسانی کنیم .

,

وی در این آئین گفت: این مجتمع آموزشی با استاندارد های بالایی ساخته شده و می تواند به سرانه آموزشی شهرستان کمک کند .

,

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با افتخار می گوییم هیچ دانش آموزی از پوشش تحصیلی محروم نیست  گفت: در استان حدود ۴۵ درصد مدارس مشغول فعالیت حضوری هستند در طول آبان ماه فرایند بازگشایی مدارس را به مرور آغاز می‌کنیم.

,

کاظمی همچنین افزود: سلامت و واکسیناسیون دانش آموزان خیلی مهم است و اکنون خوشبختانه در بحث واکسیناسیون دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد جز استان های اول است و ان شالله واکسیناسیون  به مرز ۱۰۰ درصد خواهد رسید که بتوانیم بخشی از آسیب های آموزش پرورش را جبران کنیم.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: زهرا داودیان مفرد

انتهای پیام/

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه