اخبار داغ

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

حقیقت وحدت در کشور با خون شهدای وحدت برقرار شد/ سردار شوشتری فرشته رحمتی برای مردم سیستان و بلوچستان بود

حقیقت وحدت در کشور با خون شهدای وحدت برقرار شد/ سردار شوشتری فرشته رحمتی برای مردم سیستان و بلوچستان بود
مولوی سلامی گفت: دشمن با حیله سعی در ایجاد جدایی میان اهل سنت و شیعه دارد اما این اقدامات قطعا نمی‌تواند حقیقت وحدت را در کشور، که با خون شهدای وحدت برقرار شده است، مخدوش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در دوازدهمین یادواره گرامیداشت و تکریم شهدای وحدت که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سپاه، خیرخواه و محافظ این مملکت است چنانکه این نهاد انقلابی علاوه فعالیت های سازمانی خود، کارهایی انجام می دهد که خارج از وظایف تعریف شده آن است در اصل این فعالیتها در اصل وظیفه دولت است اما به دلیل علاقه سپاه به نظام و مردم، اقدامات عمرانی و خدماتی نظیر مرمت و بهسازی مساجد و مدارس، برپایی بیمارستانهای صحرایی و ارائه خدمات درمانی رایگان، اجرای طرح های آبخیزداری و آبرسانی و احداث چاه و قنات، اشتغال و کارآفرینی و توزیع جهیزیه، کمک به خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست را در سیستان وبلوچستان به سرانجام رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین به خدمات سردار شهید شوشتری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سردار شوشتری فرشته رحمتی برای مردم سیستان و بلوچستان بود که طرح های ماندگار و مفیدی از وی در استان به یادگار مانده است.

,

سلامی، ایجاد همدلی و وحدت بین علما و دیگر اقشار جامعه را از خدمات شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: این سردار رشید شبها به مناطق محروم حاشیه شهر زاهدان سر می زد و احوال مستمندان و فقرا را جویا شده و به آنان کمک رسانی می‌کرد.

,

وی گفت: دشمنان این فعالیت های خداپسندانه را تاب نیاوردند لذا دست به جنایت ترور ایشان زدند و بنده،  به عنوان یکی از مدعوین، با ۱۰ دقیقه تاخیر به جلسه سردار در شهرستان پیشین رسیدم که حادثه انفجار رخ داده بود و ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

,

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین عوامل امنیت در کشور را وجود سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: استقرار نظام اسلامی بر پایه موازین دینی و توصیه های وحدت‌بخش رهبر معظم انقلاب و موضع گیری ایشان در خصوص مسائل داخلی و خارجی از عوامل امنیت آفرین در کشور، بویژه در منطقه سیستان و بلوچستان است.

,

مولوی سلامی ادامه داد: از دیگر مولفه های امنیت می توان به تعامل خوب مردم با مسئولان و همچنین دیانت و ایمان مردم منطقه اشاره کرد.

,

وی ادامه داد: دروغ هایی که با جوهر نوشته می شوند هرگز نمی توانند حقیقت هایی را که با خون نوشته شده، پاک کنند، اکنون شبکه های معاند نظام با حیله سعی در ایجاد جدایی میان اهل سنت و شیعه دارند اما این اقدامات قطعا نمی تواند حقیقت وحدت را در کشور، که با خون شهدای وحدت برقرار شده است، مخدوش کند.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه