اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد؛

بستری ۸ نفر و قرنطینه خانگی ۸۱ نفر در خلیل آباد / ۷۳ درصد دانش آموزان و ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند

بستری ۸ نفر و قرنطینه خانگی ۸۱ نفر در خلیل آباد / ۷۳ درصد دانش آموزان و ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند
هاشمی با بیان اینکه تعداد موارد بستری مثبت شهرستان ۸ نفر و تعداد موارد قرنطینه نیز ۸۱ نفر است و ۲۷ نفر از ابتدای سال بر اثر کرونا جان باخته‌اند، گفت: بالغ بر ۷۳ درصد دانش آموزان و ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد ظهر امروز در شصت و نهمین نشست ستاد کرونای شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون بیش از 43 هزار نفر از همشهریان دز اول و 14 هزار نفر هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که ۷۵ درصد جامعه هدف شهرستان را شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه  در رتبه بندی روستاهای شهرستان  روستای جابوز با 84 درصد بالاترین و روستای دهنو با 65 درصد پایین ترین میزان استفاده از واکسن کرونا را در بین روستاهای شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: استقبال دانش آموزان در کنار فرهنگیان از واکسیناسیون شایسته تقدیر است و بالغ بر ۷۳ درصد دانش آموزان و ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید تمام خانه های بهداشت روستاها و مرکز تجمیعی در کانون سلیمانی کار واکسیناسیون را انجام می دهند و قابلیت تزریق ۳ هزار دز واکسن در روز را دارند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد موارد بستری مثبت شهرستان ۸ نفر و تعداد موارد قرنطینه نیز ۸۱ نفر است و ۲۷ نفر از ابتدای سال بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

,

ساده انگاری و عادی انگاری می تواند خلیل آباد را درگیر موج ششم می کند
ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل آباد در این نشست با اشاره به اقدامات شهرستان خلیل آباد در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا به ویژه طرح سردار شهید سلیمانی و برنامه واکسیناسیون عمومی، اذعان کرد: امیدواریم با تکمیل پوشش واکسیناسیون در شهرستان به سمت پایان همه گیری حرکت کنیم.

, ساده انگاری و عادی انگاری می تواند خلیل آباد را درگیر موج ششم می کند ,
,

وی با بیان اینکه ساده انگاری و عادی انگاری می تواند شهرستان را گرفتار موج ششم ویروس کرونا کند، عنوان کرد: مردم و اصناف و بازاریان در راستای  رعایت شیوه نامه های بهداشتی  پیشگام باشند و دیگران را هم به رعایت پروتکل ها دعوت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه