اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی مطرح کرد:

برگزاری جشنواره حامی جوانان در البرز مستمر باشد/ لزوم اقدامات خلاقانه برای تزریق روحیه امید در قشر جوان

برگزاری جشنواره حامی جوانان در البرز مستمر باشد/ لزوم اقدامات خلاقانه برای تزریق روحیه امید در قشر جوان
علی هاشمی گفت: نادیده گرفتن استعدادهای جوان در کشور و عدم استفاده از ظرفیت آنها، فرصتی برای جذب نخبگان در کشورهای بیگانه ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی هاشمی کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با تبیین بیانیه گام دوم رهبری، این بیانیه را راهبرد جوانان در نیمه دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: این بیانیه باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: رهبری در بخش‌هایی از این بیانیه با یادآوری ظرفیت بی نظیر افراد نخبه و تحصیل کرده هایی که آماده خدمت هستند، بر سپردن کارها به جوانان تاکید کرده اند. پس قرار دادن مسئله "اعتماد به جوانان" در سرلوحه امور همه ارگان لازم است.

,

این کارشناس علت مهاجرت نخبگان را بی توجهی به این پتانسیل عنوان کرد و ادامه داد: وقتی استعدادهای جوان در کشور دیده نشود و از ظرفیت آن استفاده نشود، کشورهای بیگانه با شناسایی افراد نخبه درصدد جذب آنها بر می آیند.

,

وی "جشنواره جوان موفق"، از ابتکارات امام جمعه کرج را قابل تقدیر دانست و گفت: شناسایی جوانان نخبه و حمایت از آنها برای اولین بار همزمان با انتشار بیانیه گام دوم توسط نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت.

,

این کارشناس تاکید کرد: این گونه اقدامات می تواند روحیه امید را در قشر جوان تزریق کند و اقدامی برای شکوفایی استعدادهای دیگر در استان شود. بنابراین، این جشنواره و اقداماتی از این قبیل، باید مستمر و به برندی برای استان تبدیل شوند.

,

هاشمی در پایان جمعیت جوان البرز قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: باید جوانان را به سمت مهارت آموزی هدایت کرد تا مشکل اشتغال آنها در استان برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه