اخبار داغ

تنیس دیویس کاپ| پیروزی سوم تنیسورها مقابل کامبوج/ صعود ایران به پلی اف با سومین برد پیاپی

تنیس دیویس کاپ| پیروزی سوم تنیسورها مقابل کامبوج/ صعود ایران به پلی اف با سومین برد پیاپی
تیم ملی تنیس ایران با برد قاطع در برابر کامبوج و با کسب ۳ پیروزی پیا‌پی به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی دیویس کاپ گروه چهار آسیا - اقیانوسیه راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین روز از رقابت های تنیس دیویس کاپ صبح امروز با دیدار نمایندگان کشورمان مقابل کامبوج آغاز شد تا با برگزاری این مسابقه آخرین بازی مرحله گروهی انجام‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نخستین مسابقه بخش انفرادی سینا مقیمی‌‌موفق شد با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) از سد سامیانگ لانگ عبور کند. 
,
 
,
در دومین دیدار بخش انفرادی حمیدرضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت. ست نخست این دیدار با نتیجه (۴-۶) به سود تنیسور حریف به پایان رسید. نداف در ست دوم با نتیجه (۱-۶) به پیروزی دست یافت و‌ ست سوم با نتیجه (۲-۶) به سود نماینده کشورمان پایان یافت.
,
 
,
به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از برتری در ۲ دیدار انفرادی، در  بخش دونفره با ترکیب امیرحسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند.
,
 
,
در پایان این دیدار با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) به نفع تیم ایران به پایان یافت و‌ نمایندگان کشورمان در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند.
,
 
,
به این ترتیب تیم ملی کشورمان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم های قرقیزستان، یمن و کامبوج به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی راه یافت. 
,
 
,
مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می رسد و فردا با برگزاری مراسم قرعه کشی، ۶ تیم برتر حریفان خود را در مرحله پلی آف می شناسند.  
,
 
,
مسابقات گروه ۴ آسیا و‌ اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.
,
اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیاآذری به عنوان سرپرست تیم ملی را با ترکیب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه